۸ مرداد ۱۳۹۴، ۸:۴۵

مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم خراسان شمالی:

ثبت نام در چهارمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم ادامه دارد

ثبت نام در چهارمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم ادامه دارد

بجنورد- مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم درخراسان شمالی گفت: ثبت ‌نام نوجوانان در چهارمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم تا دهم مردادماه جاری ادامه دارد.

تقی رمضان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نوجوانان سنین ۸ تا ۱۴سال ساکن در مناطق شهری و روستایی خراسان شمالی  می‌توانند در چهارمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم ثبت‌نام کنند.

وی، شناسایی و پرورش نوجوانان مستعد قرآنی، اجرای تلاوت های اثرگذار، ارتقاء و رشد ابعاد اخلاقی نوجوانان و بهره گیری از روش های نوین و سنتی در آموزش قرآن را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

رمضان زاده تصریح کرد: شهرهای بجنورد، شیروان، آشخانه و اسفراین از پتانسیل و ظرفیت مطلوبی برای اجرای طرح ملی تلاوت قرآن کریم برخوردارند.

وی افزود: این طرح با مشارکت معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تبیین و اجرایی می شود.

رمضان زاده اظهار داشت: به منظور بهره مندی کافی از پتانسیل و ظرفیت آموزش و پرورش، با این نهاد نیز تفاهم نامه همکاری امضاء می شود.

وی بیان کرد: درمناطق روستایی نیز با معاونت عمرانی و اداره کل امور شهری و روستایی استانداری هماهنگی لازم به منظور اجرای این طرح صورت گرفته است.

مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم درخراسان شمالی در مورد ایجاد بانک اطلاعات نخبگان قاری قرآن نیز گفت: با تشکیل این بانک اطلاعات نخبگان نوجوان قاری قرآن ۸ تا ۱۴ سال پسر دراین بانک ذخیره و دسترسی برنامه ریزان برای اطلاع رسانی و حضور قاریان در محافل قرآنی تسریع می شود.

وی تصریح کرد: نوجوانان  ۸ تا ۱۴ سال علاقمند به شرکت در چهارمین دوره طرح تلاوت قرآن کریم می ‌توانند تا دهم مردادماه امسال به سایت طرح ملی تلاوت به آدرسwww.melitelavat.ir با مراجعه و ثبت نام کنند.

کد خبر 2870737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha