۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶

با حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی؛

رییس جدید تبلیغات اسلامی فاروج منصوب شد

 رییس جدید تبلیغات اسلامی فاروج منصوب شد

بجنورد- با حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام حیدرعلی وطن خواه به عنوان رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فاروج منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور حکمی حجت الاسلام حیدرعلی وطن خواه را به عنوان رییس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان فاروج در شرق خراسان شمالی منصوب کرده است.

حجت الاسلام وطن خواه جایگزین حجت الاسلام محود عزیزی، رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فاروج شده که هفته گذشته با حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به عنوان رییس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان منصوب و معرفی شده بود.

رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فاروج سابقه ریاست نهاد تبلیغات اسلامی شهرستان مانه و سملقان و سمت های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی را در کارنامه خود داشته و از نیروهای باسابقه این نهاد به شمار می رود.

مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فاروج نیز امروز با حضور حجت الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و شماری از مسؤولان فرهنگی و مذهبی شهرستان فاروج برگزار و در این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام محمود عزیزی، رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فاروج و امام جمعه موقت این شهرستان، حجت الاسلام حیدرعلی وطن خواه به عنوان رییس جدید این نهاد در شهرستان معرفی و به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

کد خبر 2870898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha