۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۳

با حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی؛

رییس جدید تبلیغات اسلامی شیروان منصوب شد

 رییس جدید تبلیغات اسلامی شیروان منصوب شد

بجنورد- با صدور حکمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام محمود عزیزی به عنوان رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور حکمی حجت الاسلام محمود عزیزی را به عنوان رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان منصوب کرد.

حجت الاسلام عزیزی که پیش از این رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فاروج و امام جمعه موقت این شهرستان بود، اکنون در شهرستان شیروان جایگزین حجت الاسلام محمدعلی کمالی شده که از دی ماه سال ۹۳ به عنوان سرپرست نهاد تبلیغات اسلامی در شیروان فعالیت می کرد.

حجت الاسلام کمالی، سرپرست سابق نهاد تبلیغات اسلامی شیروان نیز دی ماه سال ۹۳ جایگزین حجت الاسلام جعفر یونسی نژاد شده بود و از آن زمان تاکنون به مدت هفت ماه در این سمت فعالیت می کرد.

حجت الاسلام یونسی نژاد، رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان آبان ماه ۹۱ و پس از انتصاب حجت الاسلام ناصر هدایتی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، به عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی شیروان جایگزین حجت الاسلام هدایتی شد و به مدت بیش از دو سال در این سمت فعالیت می کرد.

مراسم تودیع سرپرست سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان و معارفه رییس جدید این نهاد، شب گذشته با حضور حجت الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، حجت الاسلام عباسعلی قلیزاده، امام جمعه فاروج، فرماندار و جمعی از مسؤولان دستگاه های اجرایی شهرستان شیروان برگزار شد و در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام محمدعلی کمالی، حجت الاسلام محمود عزیزی به عنوان رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شیروان معرفی شد.

در این مراسم لوح سپاس و هدایایی از سوی شورای هیئات مذهبی و جمعی از روحانیان شهرستان شیروان به حجت‌الاسلام کمالی، سرپرست سابق این نهاد در شهرستان تقدیم شد.

با انتصاب و معرفی حجت الاسلام عزیزی، رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فاروج به عنوان رییس این نهاد در شهرستان شیروان، به نظر می رسد طی روزهای آینده رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فاروج نیز معرفی خواهد شد.

کد خبر 2867209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha