۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۹:۳۶

فرماندار بندرعباس مطرح کرد:

نقص فنی علت آتش سوزی مجتمع ستاره جنوب

نقص فنی علت آتش سوزی مجتمع ستاره جنوب

بندرعباس - فرماندار بندرعباس با اشاره به اینکه نقص فنی علی آتش سوزی مجتمع ستاره جنوب بوده، گفت: موضوع دو حادثه آتش سوزی در مجتمع ستاره جنوب و هتل هرمز بندرعباس امنیتی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد پویافر جمعه شب در جمع خبرنگاران پیرامون دو حادثه آتش سوزی در مجتمع ستاره جنوب و هتل هرمز بندرعباس، عنوان کرد: علت حادثه آتش سوزی مجتمع ستاره جنوب نقص فنی بوده که ایرادهای سرور موجود در طبقه سوم این مجتمع موجب وقوع آتش سوزی شد.

وی با بیان اینکه دلایل آتش سوزی هتل هرمز نیز در دست بررسی است، تاکید کرد: موضوع دو حادثه آتش سوزی در مجتمع ستاره جنوب و هتل هرمز بندرعباس امنیتی نیست.

فرماندار بندرعباس افزود: از روز شنبه کمیته ای که با دستور استاندار هرمزگان تشکیل شده، ابعاد مختلف و دلایل این حوادث را مورد بررسی قرار می دهد و نتایج این بررسی ها به زودی اعلام خواهد شد.

پویافر یادآور شد: متاسفانه بر اثر این دو حادثه چهار نفر جان خود را از دست دادند و ۲۷ نفر نیز دچار مصدومیت شدند.

وی در خصوص موارد مطرح شده مبنی بر دستگیری یک نفر در ارتباط با حادثه هتل هرمز، بیان داشت: مقامات قضایی با توجه به اختیارات خاص و با توجه به ارتباط با ضابطین خود از جمله نیروی انتظامی این موارد را مطرح می کنند و در این زمینه توضیحات بیشتر را ارائه خواهند داد.

کد خبر 2871655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha