۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵

معاون فنی وعمرانی شهرداری سنندج :

روشنایی بلوار ناحیه منفصل شهری «ننله» سنندج به زودی تامین می شود

روشنایی بلوار ناحیه منفصل شهری «ننله» سنندج به زودی تامین می شود

سنندج- معاون فنی وعمرانی شهرداری سنندج گفت: پروژه تامین روشنایی بلوار اصلی ناحیه منفصل شهری ننله به زودی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، معاون فنی و عمرانی شهرداری سنندج با بیان اینکه پروژه تامین روشنایی بلوار اصلی ناحیه منفصل ننله به زودی اجرا خواهد شد، اظهار داشت: تامین روشنای محدوده هایی نظیر برخی از معابر، پلهای عابر پیاده، تندیس ها، المان های شهری و پل های روگذر و زیرگذر به عهده شهرداری بوده و در همین راستا عملیات بازبینی و تامین روشنایی معابر و بلوار اصلی سطح ناحیه منفصل شهری ننله را در دستور کار خود قرار داد.

 محمد صدیق فتحی بیان کرد: در محدوده نواحی منفصل شهری طرح های توسعه معابر شهری به صورت روز افزون در حال افزایش است بنابراین ضرورت ایجاد روشنایی در معابر و بلوارها امری اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: در همین راستا و با هدف افزایش ارتقاء ایمنی ترافیکی، سهولت در تردد، زیباسازی شهری و ارتقای کیفیت محیط شهری و فضاهای عمومی، کاهش تصادفات و تسهیل در عبور و مرور خودروها تامین روشنایی بلوار و معابر اصلی ننله به زودی آغاز خواهد شد.

فتحی عنوان کرد: طول مسیر اجرای پروژه تامین روشنایی بلوار اصلی ناحیه منفصل ننله ۱۴۵۰ متر بوده و از تیرهای ۱۲ متری، چراغ های خیابان ۱۵۰ واتی و ۳ عداد ترانس برای تامین این روشنایی استفاده خواهد شد.

وی هزینه اجرایی عملیات تامین روشنایی این ناحیه را ۲۷۵ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: هزینه ای اجرای این پروژه از محل اعتبارات داخلی تامین شده است.

فتحی اظهار داشت: طرح روشنایی معابر و بلوارهای سطح شهر علاوه بر اینکه هنگام شب جلوه مطلوبی به شهر می بخشد، موجبات آسایش و امنیت بیشتر شهروندان را نیز فراهم می کند.

کد خبر 2872814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha