۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۳۴

امور اجرایی کارگروه مدولباس به انجمن طراحان واگذار می‌شود

امور اجرایی کارگروه مدولباس به انجمن طراحان واگذار می‌شود

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور طی جلسه‌ای با هیأت مدیره انجمن طراحان پارچه و لباس برای واگذاری امور اجرایی این کارگروه به انجمن طراحان پارچه و لباس اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  روابط ­عمومی کارگروه ساماندهی مد ولباس، در این جلسه که با حضور اعضاء هیأت مدیره و بازرسان دوره جدید انجمن طراحان برگزار شد، موضوعات مختلفی در راستای اجرایی ساختن اهداف قانون ساماندهی مدولباس و به ­ویژه استفاده از ظرفیت­‌های گسترده موجود در بخش‌­های غیر دولتی و ضرورت استفاده از آنها تأکید شد.

در ابتدای جلسه هاکوپیان رئیس هیأت مدیره انجمن طراحان در سخنانی با اشاره به همکاری­‌های مشترک قبلی و اعلام آمادگی بیشتر بر ادامه آنها، اظهار داشت که این انجمن توانایی دارد تا با همکاری مشترک موضوعات مهمی مانند لباس اقوام، کارت صلاحیتی طراحان، پروژه سایزینگ ملی ایرانیان و دیگر موضوعات را به اجرا در آورد.

در ادامه پاک­بین دبیر انجمن گزارشی از فعالیت­‌های مشترک گذشته به ویژه تفاهم­نامه مشترک را ارائه و با اشاره به ظرفیت­‌های انجمن خواستار نهایی شدن طرح موزه لباس و اطلس جامع لباس کشور شد.

در این جلسه تمامی اعضاء هیأت مدیره نکاتی را در زمینه­‌های مختلف به ویژه آموزش، حمایت از انتشار آثار مرتبط، برگزاری نمایشگاه­‌ها، اجرای طرح­‌های مشترک بیان داشتند.

سپس قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مدولباس با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت بخش­های غیر دولتی و به خصوص تکیه به توان انجمن­‌های تخصصی و اینکه این موضوع یکی از سیاست های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اظهار داشت: یکی از شرایط اصلی توسعه فعالیت­‌های مشترک، فراگیری انجمن بوده و لازم است شرایط حضور طراحان واجد شرایط در انجمن تسهیل شود.

 قبادی با تأکید بر ضرورت توانمندسازی طراحان اضافه کرد همزمان با توسعه فعالیت­‌ها لازم است انجمن طراحان لباس استان­‌ها نیز با هماهنگی کارگروه ساماندهی مدولباس و با محوریت انجمن اجرایی شود.

همچنین قبادی از آمادگی کارگروه برای واگذاری بسیاری از امور مانند کارت صلاحیت طراحان، برپایی جشنواره‌­های طراحی لباس، موضوعات آموزش، پروژه لباس اقوام و فعالیت­‌های مشابه به انجمن طراحان لباس خبر داد.

کد خبر 2875960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha