۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۱۰

رئیس واحد به مهر خبر داد:

تجمیع واحد تهران شمال دانشگاه آزاد در زمین ۲۲ هکتاری

تجمیع واحد تهران شمال دانشگاه آزاد در زمین ۲۲ هکتاری

رئیس واحد تهران شمال دانشگاه آزاد گفت: زمینی به مساحت ۲۲ هکتار در منطقه حکیمیه تهران قرار دارد که تمام ۱۱ دانشکده واحد تهران شمال در این زمین تجمیع می شوند.

علی محمد صفانیا درگفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص آخرین اقدامات انجام شده برای تجمیع ساختمان های واحد تهران شمال دانشگاه آزاد گفت: در راستای طرح تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد و همچنین جلوگیری از پراکندگی ساختمان ها، بازنگری هایی در سایت اصلی دانشگاه تهران شمال انجام شد و در حال حاضر مشاور مادر و طراحان پروژه تجمیع واحد تهران شمال انتخاب شده اند.

وی افزود: طرح ساختمان های این واحد که بر اساس معماری ایرانی و اسلامی است به شورای عالی معماری ارسال و مورد تصویب این شورا قرار گرفته و بزودی وارد مرحله عملیات ساخت و ساز می شویم.

وی افزود: ابتدا محوطه سازی، سردرب دانشگاه، دیوار پیرامونی و در نهایت هم ساختمان های اداری و رفاهی و دانشکده ها ساخته می شوند.

رئیس واحد تهران شمال دانشگاه آزاد با بیان اینکه ۱۱ دانشکده در واحد تهران شمال وجود دارد، گفت: زمینی به مساحت ۲۲ هکتار در منطقه حکیمیه تهران قرار دارد که در گذشته خریداری شده بود و تمام دانشکده ها و ساختمان های اداری واحد تهران شمال در این زمین تجمیع می شوند، زمان تعیین شده برای اتمام پروژه ۴ سال در نظر گرفته شده است.

صفانیا درخصوص تجمیع ساختارهای اداری این واحد، با بیان اینکه هر تغییری که در ستاد مرکزی صورت بگیرد در واحدهای دانشگاه آزاد هم انجام می شود، گفت: براساس طرح تجمیع ۲ چارت سازمانی دانشگاه تغییراتی می کند که شامل ادغام معاونت دانشجویی و فرهنگی و ایجاد معاونت برنامه ریزی، اداره کل روابط بین الملل و روابط عمومی است.  

وی درخصوص ایجاد معاونت برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان در واحد تهران شمال گفت: در چارت جدید سازمان مرکزی ایجاد معاونت برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیاد ذکر شده که به زودی این معاونت ایجاد می شود، کل بودجه دانشگاه در اختیار این معاونت است و فعالیت های دانش بنیان و مراکز رشد در شرح وظایف این معاونت قرار دارد.

کد خبر 2878549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha