۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰

معاون گردشگری و میراث فرهنگی استان بوشهر:

سایت معرفی قابلیت‌های گردشگری استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

سایت معرفی قابلیت‌های گردشگری استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

بوشهر - معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: سایت معرفی قابلیت‌های گردشگری استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر امیرزاده صبح دوشنبه در نشست با مسئولان دفاتر خدمات هوایی و گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش گردشگری است که باید به خوبی این ظرفیت‌ها معرفی شوند.

وی به راه‌اندازی سایت معرفی قابلیت‌های گردشگری استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: جاذبه‌های متعدد گردشگری در استان بوشهر وجود دارد که باید با معرفی مناسب این ظرفیت‌ها، زمینه آشنایی بیشتر مردم با آن فراهم شود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در ادامه به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای معرفی خرمای بوشهر اشاره کرد و گفت: استان بوشهر دارای شش میلیون اصله نخل است که ظرفیت مهمی برای استان محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم معرفی برخی از آئین‌های مربوط به فعالیت‌ در عرصه نخیلات و برداشت خرما، اضافه کرد: باید بخش خصوصی در زمینه معرفی خرمای استان بوشهر فعال شود و برگزاری جشنواره‌های متنوع در دستور کار قرار بگیرد.

امیرزاده به نقش بسیار مهم جشنواره‌های محلی در معرفی خرمای بوشهر اشاره کرد و افزود: خرمای بوشهر یکی از باکیفیت‌ترین محصولات خرما در کشور است و این موضوع یک مزیت برای آن محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: محصولات متنوعی از خرما و همچنین صنایع دستی مختلفی از برگ و چوب درخت نخل ساخته می‌شود که باید این محصولات نیز معرفی شوند.

کد خبر 2879447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha