۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۲۷

مدیرعامل شرکت آبفار خراسان شمالی:

مشترکین آبفای روستایی ۲۰ میلیارد ریال به این شرکت بدهکارند

مشترکین آبفای روستایی ۲۰ میلیارد ریال به این شرکت بدهکارند

بجنورد- مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي خراسان شمالي گفت: میزان مطالبات این شركت از مشترکان در بازه زمانی ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۲۰ میلیارد ریال است.

حميد روشن روان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اينكه آب شرب و بهداشتي از مسائل مهم در تامين سلامت افراد است، اظهار داشت: به همین دلیل تامين آب شرب و بهداشتي در مناطق روستايي خراسان شمالي مهم ترین اولویت و رویکرد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان است.

وي با اشاره به بدهي ۲۰ ميليارد و ۲۱۱ ميليون و ۳۱۸ هزار ريالي مشتركين به شركت آب و فاضلاب روستايي استان افزود: این بدهی تنها مربوط به بازه زمانی ابتدای امسال تاکنون است.

این مسئول با بیان این که عدم پرداخت به موقع مطالبات اين شركت خدمت رساني يه مشتركين را با مشكل مواجه مي كند، اضافه کرد: اين در حالي است كه با وجود مطالبات معوق فراوان، شركت آب و فاضلاب روستايي خراسان شمالي خدمات موثر و مفيدي به مشتركين خود ارائه مي دهد.

روشن روان تاكيد كرد: با پرداخت بدهي مشتركان به طور حتم خدمت رساني به روستاییان تسريع و بهتر شده و مشكلات اين شركت نيز رفع خواهد شد.

وي با بیان این که مطالبات اين شركت از بخش هاي خانگي، دولتي و شهرداري ها است، از مشترکان خواست تا نسبت به تسویه بدهی های خود اقدام کنند.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي خراسان شمالي با اشاره به اينكه بيشتر روستاهاي اين استان از كمبود آب رنج مي برند، تصريح كرد: با توجه به اينكه شرکت آبفار خراسان شمالی به وسيله تانكرهاي سيار اقدام آبرساني به اين روستاها می کند لازم است مسئولين دستگاه هاي اجرايي و اهالی رسانه استان در راستاي مصرف صحيح آب فرهنگ سازي موثرتر و بهتری انجام دهند.

کد خبر 2882190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha