۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۷:۴۸

در نيمه نخست امسال/

مصرف آب شرب آبفای روستایی خراسان شمالي از 9 میلیون متر مکعب فراتر رفت

مصرف آب شرب آبفای روستایی خراسان شمالي از 9 میلیون متر مکعب فراتر رفت

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان شمالی گفت: در شش ماهه سال جاری میزان مصرف مشترکین بخش آب شرب روستایی این استان، به بیش از 9 میلیون متر مکعب رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حميد روشن روان عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بیشترین میزان مصرف آب شرب مربوط به شهرستان بجنورد با  دو میلیون و ۱۵ هزار و ۶۰۳ متر مکعب و کمترین آن مربوط به شهرستان گرمه با   ۱۶۱ هزار و ۱۱۲ متر مکعب است.

 وي با اشاره به اینکه ۷۰ درصد روستاهای استان به صورت مستقیم و ۳۰ درصد به صورت غیر مستقیم از خدمات شرکت آبفار بهره مند می شوند، افزود: ۶۰۷ روستای استان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارند که ۱۰۶ هزار  و ۶۱۰ فقره اشتراک آب شرب در این روستاها وجود دارد.

روشن روان اضافه كرد: شهرستان بجنورد با ۲۲ هزار و ۲۴۶ فقره  انشعاب بیشترین تعداد و گرمه با هزار و ۵۹۴ فقره کمترین تعداد انشعابات آب را دارد.

وی همچنین عنوان کرد: این تعداد مشترکین تا پایان شش ماهه نخست سال جاری، بیش از دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به شرکت آبفار، بابت آب شرب مصرفی بدهکارند.

روشن روان در پایان از مشترکین روستایی خواست تا به منظور ارائه خدمات بهتر و مستمر، در پرداخت آب بهای خود، خادمان خود در شرکت آب و فاضلاب روستایی را یاری کنند.

کد خبر 2411436

برچسب‌ها