۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱

از ابتدای سال جاری تا کنون/

طلب شركت آب و فاضلاب روستايي خراسان شمالي از مشترکان به 19 ميليارد ريال رسید

طلب شركت آب و فاضلاب روستايي خراسان شمالي از مشترکان به 19 ميليارد ريال رسید

بجنورد - خبرگزاری مهر: مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي خراسان شمالي از طلب 19 ميليارد و 163 ميليون ريالی مشتركين این شرکت از ابتداي سال جاري تاكنون خبرداد.

حميد روشن روان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: تامين آب شرب و بهداشتي از مسائل مهمی است که در تامین سلامت افراد دارای اهمیت است و به همین دلیل موضوع تامين آب شرب بهداشتي در مناطق روستايي باید مورد توجه قرار گیرد.

وي با اشاره به خدمات این شركت در راستاي تامين آب و شرب و بهداشتي در روستاهاي استان افزود: به رغم اينكه شركت آب و فاضلاب روستايي استان خدمات موثر و مفيدي به مشتركان خود ارائه مي دهد اما متاسفانه عدم پرداخت به موثع مطالبات اين شركت، خدمت رساني به مشترکین را با مشكل مواجه مي كند.

 روشن روان تصريح كرد: اگر مشتركين در راستاي پرداخت بدهی های خود سريع تر اقدام كنند به طور حتم خدمات بيشتر و بهتري به آنان ارائه خواهد شد و مشكلات اين شركت نيز مرتفع مي شود.

اين مسئول، بیشترین مطالبات اين شركت را از بخش هاي خانگي، دولتي و شهرداري ها عنوان كرد و گفت: بيشتر مطالبات اين شركت از مشتركين روستايي شهرستان شيروان و كمترين آن از مشتركين شهرستان گرمه است.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي خراسان شمالي با اشاره به اينكه تابستان امسال خشكسالي در بيشتر مناطق روستايي استان حاكم بود، عنوان كرد: بايد در راستاي مصرف صحیح آب فرهنگ سازي موثری از سوي مسئولان، دستگاه هاي اجرايي، رسانه ها و ... انجام شود تا بتوان بحران كمبود آب در برخي از روستاهاي استان را به حداقل رساند.

کد خبر 2370578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha