۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۷:۴۴

در پنج ماهه نخست امسال؛

آبرسانی به ۸۸ روستای خراسان شمالی با تانكر انجام شد

آبرسانی به ۸۸ روستای خراسان شمالی با تانكر انجام شد

بجنورد - مدیرعامل شركت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: در پنج ماهه نخست امسال به دلیل وجود خشكسالی به اهالی ۸۸ روستای این استان با استفاده از تانكر آبرسانی شد.

حمید روشن روان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هم اکنون ۶۰۷ روستای خراسان شمالی با جمعیتی بالغ بر ۳۱۹ هزار نفر از خدمات شركت آب و فاضلاب روستایی استان بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اثرات خشكسالی بر وضعیت آب روستاهای استان اظهار داشت: به دلیل خشكسالی سال گذشته ۱۴۸ روستای استان توسط تانكر آبرسانی شدند.

روشن روان گفت: در پنج ماهه نخست امسال با آبرسانی به وسیله تانکر به ۸۸ روستای خراسان شمالی ۴۷ هزار و ۶۴۸ نفر از روستائیان این مناطق از آب شرب بهره مند شدند.

وی تاكید كرد: با توجه وضعیت خشكسالی در خراسان شمالی و كمبود آب شرب بهداشتی ضرورت دارد تا اهالی روستا به درستی از آب استفاده و از هدر رفت آن جلوگیری كنند.

روشن روان، برخورد جدی با انشعابات غیرمجاز، حفر چاههای جدید، تقویت پمپ ها و ... را از مهمترین اقدامات این شرکت به منظور جلوگیری از هدر رفت آب در روستاهای استان عنوان کرد.

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: اصلاح و توسعه شبكه ۶.۵ كیلومتر شبكه توزیع آب، اصلاح و توسعه ۱۸.۲۹ كیلومتر خط انتقال، تجهیز سه حلقه چاه و ... از دیگر اقدامات این شركت در پنج ماهه نخست امسال بوده است.

کد خبر 2917708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha