۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب روستایی:

اختصاص۴۵۰ میلیارد ریال به مجتمع های آبرسانی روستایی خراسان شمالی

اختصاص۴۵۰ میلیارد ریال به مجتمع های آبرسانی روستایی خراسان شمالی

بجنورد- مدیرعامل شركت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: در سفر هیئت دولت به خراسان شمالی ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۱۲ مجتمع آبرسانی به روستاهای این استان اختصاص یافت.

حمید روشن روان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در حال حاضر اكثر روستاهای خراسان شمالی به دلیل خشكسالی سال گذشته از كمبود شدید آب رنج می برند و ۱۴۳ روستای استان نیز هم اکنون توسط تانكر آبرسانی می شوند.

وی با اشاره به اینكه سفر هیئت دولت به خراسان شمالی در تمام زمینه ها از جمله آب روستایی دستاوردهای خوبی به همراه داشته است، اظهار كرد: در این سفر ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار به  ۱۲ پروژه مهم آبرسانی به روستاهای استان اختصاص داده شد.

وی با توجه به تاكیدات ریاست جمهور در بحث اتمام پروژه ها گفت: تمامی پروژه های آبرسانی مصوب سفر هیئت دولت به خراسان شمالی طی دو سال آینده به بهره برداری می رسد.

روشن روان افزود: در شهرستان بجنورد آبرسانی به مجتمع روستاهای نوده- جمی، سلولی، پایین دست سد شیرین دره، آبرسانی به مجتمع حصار تیمور تاش و بیدك مصوب شد.

وی اظهار داشت: آبرسانی به مجتمع تكمران، زیدر- سرانی- گیفان در شهرستان شیروان، آبرسانی به مجتمع دشت اسفراین و سینان، آبرسانی به مجتمع پرسه سوی راز و جرگلان و آبرسانی به مجتمع امام رضا(ع) شهرستان مانه و سملقان از دیگر مصوبات سفر هیئت دولت بود.

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی آبرسانی به مجتمع چری شهرستان فاروج و مجتمع ناویه شهرستان گرمه و جاجرم را از دیگر مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان برشمرد.

وی تصریح كرد: با اتمام این تعداد پروژه آبرسانی، ۱۵۱ هزار و ۵۸۶ نفر جمعیت روستایی با ۳۰۵ روستا، از خدمات شركت آب و فاضلاب روستایی استان بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی ۲۴ خردادماه جاری میزبان رئیس جمهوری و هیئت دولت یازدهم بود.

کد خبر 2784439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha