۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۵۴

همزمان با هفته دولت؛

۷ پروژه آب و فاضلاب روستایی در خراسان شمالی به بهره برداری می رسد

۷ پروژه آب و فاضلاب روستایی در خراسان شمالی به بهره برداری می رسد

بجنورد- مدیرعامل شركت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی از بهره برداری هفت پروژه آبرسانی طی هفته دولت در شهرستان های مختلف این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید روشن روان پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: هفت پروژه آبرسانی برای خدمات دهی به اهالی ۳۱ روستای خراسان شمالی طی هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی در خصوص اعتبارات این تعداد طرح گفت: به منظور بهره برداری از هفت پروژه آبرسانی به روستاهای استان ۲۳ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال هزینه شده است.

روشن روان به پروژه های آماده بهره برداری در شهرستان فاروج نیز اشاره كرد و افزود: در این شهرستان چهار پروژه آبرسانی به روستاهای محمدآباد، مجتمع كلاته خواجه ها، احسان آباد و جعفر آباد همزمان با هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته این مسئول با بهره برداری از این طرح ها در روستاهای مذكور پنج هزار و ۴۸۹ نفر از اهالی از آب شرب سالم برخوردار می شوند.

وی اظهار داشت: بهره برداری از پروژه آبرسانی به هنامه شهرستان شیروان نیز سه روستا با ۵۱۸ جمعیت را در بر می گیرد.

روشن روان گفت: همچنین با بهره برداری از مجتمع آبرسانی امام رضا(ع) شهرستان مانه و سملقان اهالی ۱۴ روستا با جمعیت چهار هزار و ۷۹۴ نفر از آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

وی اضافه كرد: بهره برداری از پروژه آبرسانی فاز یك روستای لنگر شهرستان بجنورد نیز از جمله طرح های افتتاحی هفته دولت در خراسان شمالی است.

کد خبر 2879927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha