۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه خبر داد:

تهیه پیوست فرهنگی برای معاونتهای دانشگاه آزاد

تهیه پیوست فرهنگی برای معاونتهای دانشگاه آزاد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: پس از ادغام معاون دانشجویی و فرهنگی در دانشگاه طرح پیوست فرهنگی برای همه معاونتها در حال تدوین است.

حجت الاسلام سید طه هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه معاونت فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه آزاد، گفت: معاونت فرهنگی و معاونت دانشجویی پیش از اجرای طرح ادغامشان دارای برنامه خوب و جامعی بودند که این برنامه در شورای دانشگاه تصویب شده بود و در حال حاضر هم این برنامه ها در حال اجرا و پیگیری است.

وی افزود: یکی از اقدامات مهمی که پس از ادغام این ۲ معاونت انجام شد، تهیه پیوست فرهنگی برای دیگر معاونت ها بود و در حال حاضر فقط تهیه برنامه پیوست فرهنگی معاونت پژوهشی و معاونت پزشکی باقی مانده و بقیه معاونت ها مانند معاونت های عمران، اداری مالی و بین الملل برنامه پیوست فرهنگی دارند و این پیوست برنامه تلفیقی بین برنامه فرهنگی و دانشجویی است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با بیان اینکه بیشتر فعالیت های فرهنگی در دانشگاه برای دانشجویان است، گفت: حوزه فرهنگی و دانشجویی همپوشانی های جدی با هم دارند، چراکه مخاطب بسیاری از فعالیت های فرهنگی در دانشگاه خود دانشجویان هستند و این ادغامی که صورت گرفت، در تصمیم سازی ها و اجرای برنامه ها تمرکز ایجاد کرد.

طه هاشمی در پاسخ به این سوال که برخی از واحدهای دانشگاه آزاد هنوز معاونت فرهنگی و دانشجویی را ادغام نکرده اند، گفت: این ادغام تازه آغاز شده و در حال حاضر در مرحله انتخاب معاونین استانی هستیم که در بزرگترین واحد استان است. تنها ۳ استان باقی مانده و بقیه معاونین فرهنگی دانشجویی انتخاب شده اند.

 وی افزود: دلیل اینکه اسامی پیشنهادی واحدها  از سوی سازمان مرکزی دیر تائید می شوند به خاطر وسواس خود واحدها است که بین معاونین فعلی دانشجویی، فرهنگی و افراد ثالث در حال تصمیم گیری هستند که پس از آن شورای ۴ نفره ای متشکل از رئیس استان و رئیس دبیرخانه، گزینه پیشنهادی برای معاونت فرهنگی و دانشجویی و رئیس هر کدام از واحدها تشکیل می شود و از میان گزینه های مطرح فردی را انتخاب می کنند.

کد خبر 2886048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha