۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱

«ماهی قرمز کوچولویی که گریه می‌کند» به کتابفروشی‌ها آمد

«ماهی قرمز کوچولویی که گریه می‌کند» به کتابفروشی‌ها آمد

کتاب داستان کودک «کوکی، ماهی قرمز کوچولویی که گریه می کند» تألیف آن کونیک با ترجمه مهناز عسگری و تصویرگری کورین دریفوس از سوی انتشارات سروش وارد بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، کتاب داستان «کوکی، ماهی قرمز کوچولویی که گریه می‌کند» اثر آن کونیک که به تازگی با ترجمه مهناز عسگری توسط انتشارات سروش به چاپ رسیده،  روایتگر ماجرای پرفراز و نشیب یک ماهی کوچک قرمز به نام کوکی است. کوکی که که در یک مغازه ماهی فروشی زندگی می‌کرد، در یک روز قشنگ توسط خانمی مهربان خریداری شد. اما کوکی از زندگی در تنگ آب خسته شده بود و از روی ناراحتی مدام گریه می کرد و همین گریه‌ها باعث شد کد آب تنگ هر روز بیشتر و بیشتر شود تا اینکه روزی آب تنگ سرریز شد.

خانم مهربان و خوش قلب وقتی متوجه شد که کوکی از زندگی در تنگ ناراحت است او را در یک برکه رها کرد شاید که کوکی خوشحال شود. کوکی باز هم غمگین بود و هر روز گریه می‌کرد تا اینکه روزی...

یکی از ویژگی‌های این کتاب تصویرگری آن است. تصویرگر با توجه به نام ماهی داستان، سعی برآن داشته که تصاویر داستان را با کوک های خیاطی و ابزار آن به کودکان نشان دهد که به نوعی نمادی از نام ماهی کوچک قرمز داستان است.

هماهنگی تصاویر کتاب با سیر قصه باعث شده که کودکان از لحاظ بصری هم بتوانند با داستان همذات پنداری نزدیکی داشته و درک بهتری از محتوای داستان در ذهنشان نقش ببندد.

کتاب «کوکی، ماهی قرمز کوچولویی که گریه می کند»  در ۲۸ صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۶۰ هزار ریال منتشر شده است.

کد خبر 2886114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha