۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۵۴

منابع انگلیسی خبر دادند:

وزیر خارجه انگلیس در راه تهران/ سفارت یکشنبه بازگشایی می‌شود

وزیر خارجه انگلیس در راه تهران/ سفارت یکشنبه بازگشایی می‌شود

یک منبع دیپلماتیک انگلیس امروز اعلام کرد که وزیر امور خارجه این کشور روز یکشنبه آینده برای بازگشایی رسمی سفارت انگلیس در ایران به تهران سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، یک منبع دیپلماتیک انگلیس امروز اعلام کرد که انگلیس سفارت خود در تهران را یکشنبه آتی و پس از ۴ سال بازگشایی خواهد کرد.

این منبع ادامه داد: «فیلیپ هاموند» وزیر امور خارجه انگلیس برای بازگشایی رسمی سفارت این کشور به تهران سفر خواهد کرد.

منبع مذکور افزود: یک هیأت تجاری متشکل از رؤسای برخی شرکت ها از قبیل شرکت «رویال داچ شل»، هاموند را در این سفر همراهی خواهند کرد.

کد خبر 2889196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
      0 0
      به نظر من سرجمع قضیه آنست که خطر امریکا از انگلیس کمتر است. تمام فتنه های بزرگ زیر سر انگلیس است ولی افشا نمی شود جتی ک.دتای 28 مرداد که علی الظاهر به دست امریکا انجام شد طرح انگلیسی بود ودنیس رات سفیر انگلیس درتهران طراح آن بود واخیرا فاش شد.اگر در انگلیس هزار نفر را زنده به گور بکنند هیچکس نمی فهمدولی در آمریکا حتی اگرکسی عطسه بکند همه می فهمند.همیط حالا که سفارت انگلیس را باز کردیم چرا سفارت امریکا را باز نمی کنیم؟انگلیس چه نکته مثبت تر وچه خطر کمتری دارد که این را به اون ترجیح می دهیم؟
    • shams ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
      0 0
      مبارک است.
    • علی ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
      0 0
      با سلام. تا زمانی که انگلیس به ایران بیاد و در ایران سفارت داشته باشه انقلاب ما از بدترین بلاها مصون نخواهد بود. دانشجویان خط امام شاگرد انگلیس (آمریکا ) رو از ایران بیرون کردند اما استاد و گرگ پیر هنوز هست و بعد از اینکه به زور بیرونش کردیم دوباره داره بر میگرده . از ته دل میگم (( مرگ بر انگلیس )). دیگه باید چه بلایی سرمون بیارن تا بفهمیم دشمن دشمنه واقعا دیگه چطوری باید بگن ما دشمنیم. آخه انسان عاقل از یه سوراخ 2 بار گزیده نمیشه. چی بگم.....!!!!