۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۷

امام جمعه بجنورد:

آمریکا خواب های خوشی برای دوران پساتحریم ایران دیده است

آمریکا خواب های خوشی برای دوران پساتحریم ایران دیده است

بجنورد- امام جمعه بجنورد با بیان این که آمریکا خواب های خوشی برای دوران پساتحریم در ایران دیده است، افزود: غرب می خواهد با سوءاستفاده از توافق هسته ای در زمینه های مختلف در ایران اسلامی نفوذ کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، در خطبه های نماز جمعه مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با گرامیداشت دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد امام رضا(ع)، اظهار کرد: باید مردم مسلمان در کرامت و احسان به دیگران امام رضا(ع) را الگوی خود قرار داده و دستگیری از نیازمندان و گره گشایی از کار مردم را با حفظ عزت و کرامت آنها انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اضافه کرد: شهید رجایی سرمایه بزرگی برای اسلام و انقلاب و نظام اسلامی بود که تمام وجود خویش را وقف نظام کرده و در این مسیر نیز از خود گذشته بود.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان این که شهید رجایی مقلد واقعی امام و رهرو پایبند ولایت فقیه بود، تصریح کرد: برخلاف برخی افراد که حاضر نیستند از خود بگذرند و می خواهند خود را هم وزن امام جامعه قلمداد کنند، شهید رجایی تماما تعبد و تسلیم و تبعیت از ولایت فقیه بود.

وی با تبریک هفته دولت به دولت مردان و مسئولان، اظهار داشت: در این هفته می بایست رسانه ها خدمت خدمت گزاران را بیش از گذشته مورد توجه قرار داده و خدمات دولت و نظام اسلامی را به مردم معرفی کنند.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سی و یکم مرداد، روز صنعت دفاعی کشور، بر توسعه و پیشرفت روز افزون صنایع دفاعی نظام تأکید کرد و افزود: نیروهای مسلح می بایست برای دفاع از کشور و نظام و ایجاد امنیت در داخل کشور همواره آماده باشند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان این که خوشبختانه در زمینه صنایع دفاعی و موشکی گام های خوبی در کشور برداشته شده است، تصریح کرد: امروز موشک های دوربرد ایران قلب اسراییل و ناوگان های آمریکایی را نشانه رفته اند و ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت و اقتدار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، اضافه کرد: آمریکایی ها می خواهند با سوء استفاده از توافق هسته ای بین ایران و کشورهای ۱+۵ از نظر اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به ایران اسلامی نفوذ کنند اما آگاه نیستند که با هدایت رهبری آگاه، ملت ایران این راه را به صورت کامل بسته است.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: آمریکایی ها خواب های خوشی برای دوران پساتحریم در ایران دیده اند و متأسفانه برخی نیز در داخل کشور گمان می کنند با دست یابی به توافق هسته ای، تابوی مذاکره با آمریکا شکسته و دیگر نباید شعار «مرگ بر آمریکا» سر دهیم.

وی ادامه داد: در حالی که آمریکایی ها قصد دارند با ورود و نفوذ به ایران چند سال دیگر نظام اسلامی را به دلخواه خود تغییر دهند، همه ملت و مسؤولان می بایست آگاه باشند که آمریکا گرگ بوده و نوازش کردن گرگ نیز عقلایی نیست.

 

کد خبر 2889560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha