۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۴۹

با حکم وزیر آموزش و پرورش؛

مدیرکل جدید آموزش و پرورش خراسان شمالی منصوب شد

مدیرکل جدید آموزش و پرورش خراسان شمالی منصوب شد

بجنورد- وزیر آموزش و پرورش با صدور حکمی، مدیرکل جدید آموزش و پرورش خراسان شمالی را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش، طی حکمی براتعلی حاتمی را به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش خراسان شمالی منصوب کرد.

حاتمی که پیش از این معاون دانشگاه فرهنگیان خراسان‌شمالی بود، از نیروهای فرهنگی و شناخته شده استان محسوب می شود و سوابقی نظیر معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی به مدت دو سال و هفت سال ریاست آموزش و پرورش شهرستان بجنورد را در کارنامه خود دارد.

وی که از رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده و در حال حاضر نیز دانشجوی دوره دکتری تخصصی فلسفه کلام اسلامی است، به عنوان یکی از فعالان عرصه کتاب و از نیروهای معتدل خراسان شمالی نیز شناخته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، از ابتدای تأسیس خراسان شمالی تاکنون بیگلری فیروز، ماشاالله طالبی، علی باقرزاده فاروجی، محمد وحیدی و سیدمحمد لنگری به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی خدمت کرده‌اند که سیدمحمد لنگری آخرین مدیر کل آموزش و پرورش استان پس از ۱۷ ماه فعالیت در این سمت چند ماه پیش با هدف نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی از این سمت استعفا کرد.

در این مدت عباس سعیدی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی با حفظ سمت سرپرست این نهاد در استان بود.

بر اساس برنامه قرار است مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش خراسان شمالی صبح دوشنبه هفته جاری با حضور عبدالرسول عمادی، مشاور وزیر آموزش و پرورش در محل تالار فرهنگی هنری گلشن بجنورد برگزار شود.

 

کد خبر 2893281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha