۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰

رئیس هیئت تنیس قم در گفتگو با مهر:

آریا گرانول و خاتم کار خود را در لیگ بر‌تر تنیس آغاز کردند

آریا گرانول و خاتم کار خود را در لیگ بر‌تر تنیس آغاز کردند

قم - رئیس هیئت تنیس استان قم گفت: تیم‌های تنیس آریا گرانول و خاتم قم کار خود را در لیگ بر‌تر تنیس جوانان آغاز کردند که دور نخست این مسابقات با برتری آریا گرانول و شکست خاتم همراه بود.

غلامرضا خانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت‌های تنیس لیگ بر‌تر جوانان کشور دوشنبه شب در بابل آغاز شد و تنیسورهای قمی در قالب دو تیم، نخستین دیدار خود را برابر نمایندگان مازندران و اصفهان برگزار کردند.

وی افزود: در یکی از دیدار‌ها، تیم آریا گرانول قم به مصاف تیم بازرگانی امیر آمل رفت و موفق شد در یک بازی نزدیک و فشرده با برتری در مسابقه دوبل، حریف خود را از پیش رو برداشت.

رئیس هیئت تنیس استان قم گفت: در این بازی آرش میرعارفی از قم در مسابقه انفرادی اول برابر حریف خود مغلوب شد اما سجاد عابدی از آریا گرانول در مسابقه انفرادی دوم با پیروزی بر حریف خود، کار را به تساوی کشاند.

خانی بیان داشت: برتری تیم دوبل تنیس قم در مسابقه دو نفره برابر امیر آمل سبب شد آریا گرانول گام نخست در این مسابقات را محکم بردارد و ۲ بر یک برنده بازی باشد.

وی عنوان کرد: تیم تنیس خاتم، دیگر نماینده قم در این مسابقات است که در نخستین مسابقه خود بر خلاف آریا گرانول، موفق عمل نکرد و ۳ بر صفر مغلوب تیم قدرتمند فولاد کویر اصفهان شد.

رئیس هیئت تنیس استان قم تصریح کرد: در این بازی مهدی آدابی از قم در دیدار انفرادی اول به تنیسور اصفهانی باخت و علی شیخی دیگر تنیسور قمی نیز مغلوب حریف خود شد و این شکست در مسابقه دو نفره دو تیم نیز تکرار شد.

خانی افزود: استان قم علاوه بر حضور ۲ تیم در لیگ بر‌تر جوانان، با ۴ تیم در لیگ بر‌تر نوجوانان کشور نیز حاضر بود و تیم آریا گرانول قم در رده سنی نوجوانان نیز نایب قهرمان دور رفت شد.

کد خبر 2894892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha