۲۳ بهمن ۱۳۸۴، ۱۳:۵۵

مسوول روابط بين الملل باشگاه استقلال در گفت و گو با "مهر":

خبرحضور گونش در استقلال كذب محض است/ استقلال خودكشي نمي كند

خبرحضور گونش در استقلال كذب محض است/ استقلال خودكشي نمي كند

استقلال درحال حاضر با مربي جوان و كاردان خود در حال نتيجه گرفتن است و نمي دانم بحث حضور سنول گونش در اين تيم چرا و چگونه مطرح شده است.

عباس ترابيان در گفت و گو با خبرنگار "مهر" ضمن بيان اين مطلب تصريح كرد: حضور سنول گونش در تيم فوتبال استقلال كذب محض است و دليلي ندارد تيمي كه در حال نتيجه گرفتن است و در كورس قهرماني قرار دارد به تغيير مربي خود دست بزند. آقاي قلعه نويي در حال حاضر بدون هيچ مشكلي در حال هدايت تيم فوتبال استقلال است و مديريت باشگاه هم از ايشان رضايت كامل دارد.

وي افزود: چنانچه باشگاه استقلال مي خواست باب گفت و گو با گونش را باز كند دست كم به من كه مسوول روابط بين الملل باشگاه هستم خبر مي دادند. اما اين مربي تركيه اي هيچ شناختي از استقلال ندارد و بي دليل نامش مطرح شده است. به عقيده من چنانچه استقلال بخواهد در شرايط فعلي مربي خود را عوض كند دست به خودكشي زده است.

ترابيان در پايان افزود: طي جلسه اي كه با آقاي قريب داشتم ، از جانب ايشان مورد حمايت واقع شدم و تاكيد شد كه همچنان به كارم ادامه دهم. اميدوارم بتوانم در زمينه هاي اقتصادي و روابط بين الملل براي باشگاه استقلال مثمر ثمر واقع شوم.

کد خبر 289540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha