۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۲۸

استاندار خراسان شمالی:

فضای امن انتخاباتی در خراسان شمالی فراهم است

فضای امن انتخاباتی در خراسان شمالی فراهم است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: با تلاش های انجام شده و اعتمادسازی صورت گرفته خوشبختانه در این استان فضای امن و سالمی برای برگزاری انتخابات امسال فراهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی اكبر پرویزی ظهر امروز در جمع مدیران خراسان شمالی با اشاره به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال، اظهار کرد: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از موضوعات مهم سیاسی در كشور بوده و همه باید برای پرشورتر شدن آن تلاش کنند.

وی تصریح كرد: بر این اساس با تلاش های انجام شده و اعتمادسازی صورت گرفته خوشبختانه در این استان فضای امن و سالمی برای برگزاری انتخابات امسال فراهم است.

پرویزی با تاكید براینكه هیچ مدیری نباید جهت گیری خاصی علیه كاندیداها داشته باشد، اظهار داشت: اجازه نمی دهیم افرادی كه مجری و ناظر انتخابات هستند تحت هیچ شرایطی جهت گیری كنند و حتی اجازه نمی دهیم در محیط هایی فعالیت كنند كه با مردم ارتباط داشته باشند.

وی با اشاره به اینكه اكنون كاندایداهای احتمالی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان به صورت غیر رسمی فعالیت تبلیغاتی می كنند، گفت: تمام مذاكرات و فعالیت های آنان رصد می شود و در رد و تایید صلاحیت آنان مورد توجه قرار می گیرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: هر چه به انتخابات نزدیك تر می شویم موضع گیری و فعالیت نامزدهای انتخاباتی علیه دولت بیشتر می شود.

وی با تاكید بر اینكه كاندیداهای مجلس شورای اسلامی باید برخی موارد را به صورت ویژه مورد توجه قرار دهند، اظهار داشت: دامن نزدن به تقسیمات كشوری، عدم ورود به مسائل مربوط به اقوام و مذاهب و توجه به مسائل امنیتی مواردی است كه باید از سوی نامزدهای انتخاباتی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینكه انتقاد در دولت امری طبیعی است، گفت: انتقاد و مصاحبه تنها وسلیه نمایندگان است اما كاندیداها نباید برخی مسائل را به دروغ مطرح کرده و تهمت و افترا بزنند.

وی افزود: هر اندازه که اقدامات و فعالیت های خوبی از سوی دولت انجام شود باز هم ایراد و مشكل وجود دارد كه رسانه ها نیز باید ایرادات، مشكلات و نقاط مثبت مسائل را منعكس كنند.

پرویزی تصریح كرد: حاصل برخی بحث ها در زمینه فعالیت های دولت چیزی جز ضرر و زیان برای مردم نیست اما در جایی كه نسبت به اقدامات و اهداف دولت تدبیر و امید تهمت صورت بگیرد واكنش نشان می دهیم.

کد خبر 2895568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha