۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱

در نشستی با حضور خبرنگاران؛

صالحی به سوالات درباره حضور ایران درنمایشگاه کتاب مسکوپاسخ می‌دهد

صالحی به سوالات درباره حضور ایران درنمایشگاه کتاب مسکوپاسخ می‌دهد

سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران درباره حضور ایران به عنوان کشور مهمان ویژه در نمایشگاه امسال کتاب مسکو پاسخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری به مناسبت حضور ایران به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه کتاب بین‌المللی مسکو، شنبه هفته آینده با حضور سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل محترم موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزار می‌شود.

بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب مسکو از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ شهریور در محل پارک «ودن خواه» برگزار می‌شود. ایران مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است. موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با شعار «ایران، مهد فرهنگ و تمدن» به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران در این دوره از نمایشگاه در فضایی به مساحت ۳۱۲ متر شرکت می‌کند که به صورت رایگان و برمبنای تفاهمنامه با طرف روسی در اختیار قرار گرفته است.

کنفرانس مطبوعاتی حضور ایران در نمایشگاه امسال کتاب مسکو راس ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۷ شهریور ماه در محل سرای اهل قلم در تهران برگزار خواهد شد و در آن صالحی و شهرام‌نیا به پرسش‌های خبرنگاران پیرامون این موضوع پاسخ خواهند داد.

کد خبر 2896229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha