۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۸:۱۶

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی؛

۱۵ پروژه كشاورزی هفته دولت در جاجرم به بهره برداری رسید

۱۵ پروژه كشاورزی هفته دولت در جاجرم به بهره برداری رسید

بجنورد- رئیس سازمان جهاد كشاورزی خراسان شمالی از بهره برداری ۱۵ پروژه كشاورزی این سازمان در هفته دولت در شهرستان جاجرم خبر داد.

عبدالله یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سازمان جهاد كشاورزی خراسان شمالی در هفته دولت بهره برداری از ۸۲ پروژه و طرح در بخش های کشاورزی، دامی، صنعتی، خدماتی، عشایر، منابع طبیعی و ترویج و تحقیقات را در دستور كار قرار داده است.

وی افزود: با بهره برداری از این تعداد طرح و پروژه برای دو هزار و ۶۷۷ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این استان اشتغال ایجاد می شود.

یوسفی گفت: برای بهره برداری از این تعداد پروژه در استان ۱۱۹ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال اعتبار از محل منابع ملی و استانی تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به بهره برداری از ۱۵ پروژه بخش كشاورزی همزمان با هفته دولت در شهرستان جاجرم تصریح كرد: این طرح‌ها در زمینه کاهش تلفات در انتقال آب، افزایش راندمان آبیاری، افزایش راندمان تولید، ذخیره و استفاده بهینه از آب، دسترسی آسان و تسهیل در تردد ماشین آلات کشاورزی و ... به بهره برداری رسید.

یوسفی گفت: با بهره برداری از این تعداد پروژه زمینه اشتغال ۳۵۲ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در شهرستان جاجرم فراهم شده است.

کد خبر 2896668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha