۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۸:۵۶

به منظور ایجاد فضای كسب و كار؛

صندوق كارآفرینی امید ۱۰۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت كرد

صندوق كارآفرینی امید ۱۰۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت كرد

بجنورد - مدیر صندوق كارآفرینی امید خراسان شمالی از پرداخت ۱۰۴ میلیارد ریال تسهیلات به منظور ایجاد و توسعه فضای كسب و كار در این استان خبر داد.

امین خوشقامت در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: صندوق كارآفرینی امید به منظور ایجاد و توسعه فضای كسب و كار در استان ۱۰۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه با نرخ چهار درصد پرداخت كرده است.

وی اظهار داشت: این صندوق، نهادی تخصصی با ابعاد حمایتی دو سویه است كه در زمینه تامین و حمایت مالی از كسب و كارهای خرد به صورت تخصصی به متقاضیان ارائه خدمت می‌دهد.

خوشقامت تصریح كرد: حمایت از كار آفرینان و فعالیت های كارآفرینانه یكی از برنامه های اصلی صندوق كارآفرینان امید در این استان است.

وی اظهار داشت: این صندوق علاوه بر تامین مالی اعتبارات خرد، حمایت های دیگری از جمله ارائه مشاوره و نظارت برای پشتیبانی از گروه‌های كارآفرین نوپا و خواهان ورود به عرصه های كسب و كار انجام می‌دهد.

خوشقامت در خصوص پرداخت سایر تسهیلات توسط صندوق كار آفرینی امید خراسان شمالی افزود: سال گذشته این صندوق در حوزه مشاغل خانگی ۶۵۸ فقره تسهیلات پرداخت كرد.

وی با اشاره به اینكه پرداخت تسهیلات ازدواج یكی دیگر از اقدامات صندوق كارآفرینی امید است، گفت: سهم پرداختی این صندوق در بخش تسهیلات ازدواج در خراسان شمالی یک هزار و ۳۳۰ فقره وام است.

خوشقامت با بیان اینكه تاكنون از این میزان ۶۶۵ فقره تسهیلات ازدواج پرداخت شده است، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌های  انجام شده به همین میزان، تسهیلات ازدواج در نیمه دوم امسال از سوی صندوق كار آفرینی امید خراسان شمالی به زوجین متقاضی پرداخت خواهد شد.

کد خبر 2897289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha