۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان:

پنجاه و هشتمین نشست کتابخوان کشور در زنجان برگزار شد

پنجاه و هشتمین نشست کتابخوان کشور در زنجان برگزار شد

زنجان- سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از برگزاری پنجاه و هشتمین نشست کتابخوان کشور در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان شامگاه شنبه در حاشیه دومین نشست کتابخوان در زنجان و در گفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص برگزاری نشست‌ها، گفت: این نشست پنجاه و هشتمین نشست کتابخوان در کشور و دومین نشست کتابخوان در استان زنجان است.

ایرج صادقی هدف از برگزاری نشست‌ها را اینگونه بیان کرد: این نشست‌ها با هدف ارتقا و افزایش سرانه مطالعه در استان و کشور برگزار شده و همچنین تبلیغ و اطلاع‌رسانی است برای اینکه خود مردم بخواهند  مطالعه در جامعه و استان ترویج پیدا کند.

صادقی افزود: کتابخوان عنوان نشست‌هایی است که به‌منظور به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شود. این جلسه در فضایی صمیمی تلاش دارد تجربیات مطالعاتی افراد کتابخوان را برای سایر علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک گذارد.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خاطرنشان کرد: آشنایی عموم مردم با نحوه مطالعه به‌عنوان گام مهم در توسعه فرهنگ مطالعه، ایجاد احساس نیاز به مطالعه و فرهنگ‌سازی این امر، نیازسنجی ذائقه مطالعاتی عموم مردم، بهبود نگرش عموم مردم و کیفیت سبک زندگی ایشان در اثر مطالعات هدفمند و کاربردی از سیاست‌های طرح کتابخوان است.

‌وی درخصوص مثمرثمر بودن نشست، عنوان کرد: در هر جلسه نشست کتابخوان تعداد ۱۲ عنوان کتاب در موضوعات مختلف معرفی می‌شود و جلسات نشست کتابخوان استان زنجان به‌منظور مثمرثمر بودن به‌صورت ماهانه و در روزهای چهاردهم هر ماه با حضور علاقه‌مندان در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی سهروردی برگزار می‌شود.

کد خبر 2904613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha