۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۲۴

محور ایلام- مهران حادثه آفرید/ آژیر مرگ خاموش نمی‌شود

محور ایلام- مهران حادثه آفرید/ آژیر مرگ خاموش نمی‌شود

ایلام - در ادامه تصادفات متعدد در محور ارتباطی ایلام به مهران بازهم شاهد حادثه مرگبار دیگر در این محور بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر،  درحالی‌که محور ارتباطی ایلام به مهران سالهاست به‌عنوان پرحادثه خیزترین محور ارتباطی استان شناخته می‌شود و هر روز شاهد تصادفات دلخراش و مرگباری هستیم، اما بازهم اقدامی از سوی مسئولان در جهت کاهش تصادفات و اصلاح نقاط حادثه‌خیز صورت نمی‌گیرد.

طی یک ماه گذشته خبرگزاری مهر در چند گزارش به حادثه خیز بودن محورهای ارتباطی استان ایلام به خصوص این محور ایلام به مهران پرداخته است.

طبق گفته مسئولان پلیس راه استان ایلام، بامداد امروز یک دستگاه کامیون باری با یک دستگاه کامیون سوخت‌رسان در محور ایلام - مهران برخورد کرد و که به مرگ یک نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر انجامید.

این حادثه در کیلومتر ۳۰ جاده مهران به ایلام به وقوع پیوسته و بر اساس ارزیابی کارشناس پلیس‌راه انحراف به چپ کامیون علت این حادثه بوده است.

دو حادثه تلخ طی دو هفته اخیر

طی دو هفته گذشته یک دستگاه سمند در منطقه گلان در محور ایلام به مهران واژگون شد که براثر آتش‌سوزی خودرو، متأسفانه هر چهار نفر جان باختند.

متأسفانه چند روز بعد از این حادثه نیز براثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه کامیون در مسیر ارتباطی ایلام - مهران در منطقه مهدی‌آباد سه نفر جان خود را از دست دادند.

تنها در دو هفته گذشته ۱۱ نفر در جاده مهران - ایلام براثر حوادث رانندگی جان خود را از دست‌ داده‌اند.

وجود ۶ محور حادثه‌خیز در محور ایلام - مهران

رئيس پلیس‌ راه ايلام در همین رابطه گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تعداد شش نقطه حادثه‌خیز خطرناک در محور ایلام- مهران وجود دارد که رفع نشده‌اند.

سرهنگ محسن ناصری گفت: ۸۰ درصد محور ايلام – مهران با عرض هفت متری، روزانه پذيرايی تعداد هشت هزار وسيله نقليه است که مقصد بيشتر آن‌ها پايانه مرزی مهران است .

وي گفت: از اين تعداد خودرو دو هزار وسيله نقليه سنگين مسئوليت جابجايی و حمل بار و مسافر را در پايانه مرزی مهران بر عهده‌دارند.

رئيس پلیس‌راه ايلام با اشاره به فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در محور ايلام به مهران، گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تعداد شش۶ نقطه حادثه‌خیز خطرناک در اين مسير وجود دارد که مرتفع نشده‌اند و چندين نقطه حادثه‌خیز ديگر نيز با تابلو مشخص‌شده‌اند.

ناصری، تردد کامیون‌های عراقی را از دغدغه‌های پليس در اين محور خواند و گفت: اين کامیون‌ها که با سرعت‌بالا و پشت سر هم و بدون فاصله در اين مسير تردد دارند يک تهديد بالقوه برای رانندگان ديگر خودروها به شمارمی آیند.

سرهنگ ناصری با تأکيد بر ساماندهی تردد کامیون‌ها در پايانه مرزی مهران گفت: بايستي به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که اين وسايل نقليه سنگين به‌صورت دسته‌جمعی وارده جاده نشوند.

کد خبر 2907713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha