۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹

اولین نمایشگاه محصولات «ارگانیک» در کرمانشاه افتتاح شد

اولین نمایشگاه محصولات «ارگانیک» در کرمانشاه افتتاح شد

کرمانشاه- با حضور معاون برنامه‌‌ریزی وهماهنگی معاونت امور بانوان ریاست جمهوری، اولین نمایشگاه محصولات ارگانیک در کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور اطهره نژادی معاون برنامه‌‌ریزی وهماهنگی معاونت امور بانوان ریاست جمهوری، اولین نمایشگاه محصولات ارگانیک در کرمانشاه افتتاح شد.

رئیس انجمن ارگانیک کرمانشاه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: این نمایشگاه از امروز ۱۸ شهریور آغاز به کار کرده و تا ۲۱ شهریور و به مدت چهار روز آماده بازدید علاقه مندان است.

سجاد سنجابی، ترویج فرهنگ استفاده از محصولات پاک و ارگانیک را هدف اصلی این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه از تولیدکنندگان محصولات ارگانیک از سراسر کشور دعوت شد و نهایتا شرکت‌هایی از برخی از استان‌ها در نمایشگاه حضور یافتند.

وی از وجود ۶۷ غرفه در نمایشگاه مذکور خبر داد و گفت: برگزاری نشست هایی در زمینه معرفی محصولات ارگانیک از بخش های جنبی این نمایشگاه است.

رئیس انجمن ارگانیک کرمانشاه بر ضرورت فرهنگ‌سازی برای تولید و مصرف محصولات ارگانیک تاکید کرد و آن را نیازمند نیازمند زمان لازم برای انجام اقدامات ترویجی برای نهادینه کردن این فرهنگ دانست.

سنجابی، محصولات ارگانیک را محصولاتی دانست که طی ۳ سال از هیچنوع، کود، سم و مواد شیمیایی برای کشت آنها استفاده نشده است و این می تواند تضمین کننده سلامت انسان باشد و البته از طعم طبیعی و بهتری برخوردارند.

نمایشگاه ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با این نمایشگاه ششمین نمایشگاه ماشین‌آلات، ادوات و محصولات کشاورزی، سیستم‌های آبیاری و دام و طیور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه، واقع در پارک شاهد دایر شده و آماده بازدید علاقه‌مندان است.

علاقه مندان می توانند در طی روزهای برگزاری نمایشگاه‌ها صبح‌ها از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و عصرها از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ از آنها بازدید کنند.

این نمایشگاه‌ها در فضایی به مساحت سه هزار متر مربع برپا شده و ۱۰۰ شرکت از استان‌های مشهد، آذربایجان شرقی، همدان، کردستان و کرمانشاه محصولات ارگانیک، فرآورده‌های کشاورزی، ماشین‌آلات کشاورزی و صنایع وابسته به آن را به نمایش گذاشته‌اند.

کد خبر 2911291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha