۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱

تمدید فراخوان اولین جشنواره ملی دانشجویی مد و لباس تا ۵ مهرماه

تمدید فراخوان اولین جشنواره ملی دانشجویی مد و لباس تا ۵ مهرماه

در جلسه شورای سیاست گذاری اولین جشنواره ملی دانشجویی مد و لباس،مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۵ مهرماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،اولین جشنواره ملی دانشجویی مد و لباس که با محوریت پوشاک برتر اسلامی و  زمینه سازی برای کشف و ظهور استعدادهای خلاق دانشجویی به جهت معرفی طراحان جوان و ارتباط با جامعه و صنعت در زمینه پوشاک اسلامی ایرانی برگزار می شود،فراخوان خود را تا ۵ مهرماه تمدید کرد.

کارگروه ساماندهی مد و لباس ضمن حمایت از برگزاری این جشنواره در نظر دارد با هدفمند نمودن اندیشه های نو در راستای تحقق اهداف جامعه  ایرانی و سوق دادن دانشجویان به طراحی آثار مبتنی با اصول و آموزه های اسلامی با ایجاد ارتباط مراکز آموزشی و دانش آموختگان رشته های مرتبط با مراکز صنعتی، تولیدی و بازار در کشوردر  ارتقاء سطح علمی و عملی دانشجویان و شناخت مباحث علمی جدید در زمینه طراحی، دوخت پارچه و لباس گامی مؤثر بردارد. 

همچنین مخاطبان و دانشجویان می توانند آثار خود را در بخش های مختلف ( مندرج در صفحه ۳ فراخوان جشنواره) تا تاریخ مذکور به دبیرخانه این جشنواره به آدرس تهران- بزرگراه شهید تندگویان- خیابان میثاق جنوبی- خیابان ۶۱ دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی- دبیر خانه جشنواره ملی مد و لباس با تلفن: ۰۲۱۵۵۰۳۲۷۰۰ فکس: ۰۲۱۵۵۰۰۳۳۳۹ و یا به آدرس پست الکترونیک m.l۱@shariaty.ac.ir  ارسال نمایند.

کد خبر 2913173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha