همزمان با آغاز رسمی یورش متجاوزان به خاک لبنان رخ داد؛

حمله مجدد اسرائیل به لبنان/ شنیده شدن صدای چندین انفجار در ضاحیه

حمله مجدد اسرائیل به لبنان/ شنیده شدن صدای چندین انفجار در ضاحیه

رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان بار دیگر شهرک خیام را چندین نوبت بمباران کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های محلی در لبنان از تجاوز جدید هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه در جنوب بیروت خبر دادند.

بر پایه این گزارش، خبرگزاری یونیوز لبنان دقایقی پیش از دو حمله پیاپی جنگنده‌های اشغالگران به مناطق مسکونی ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند.

در خبری مرتبط، گزارش‌ها حاکیست که تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی در حال هدف قرار دادن شهرک‌های الخیام و کفرکلا در جنوب لبنان هستند.

همزمان با شنیده شدن چند رشته انفجارهای پیاپی در ضاحیه جنوبی بیروت، رسانه‌های محلی در لبنان از بمباران شهرک‌های بنت جبیل، الطیری، کونین، بلیدا، برج البراجنه و تبنین در جنوب لبنان از سوی جنگنده‌هاو تانک‌های ارتش متجاوز خبر می‌دهند.

با شدت یافتن حملات متجاوزان به خاک لبنان، جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن تحرکات نظامیان صهیونیستی در کشتزارهای شهرک‌های العدیسه و کفرکلا با تسلیحات مناسب خبر داد و از اصابت مستقیم و قطعی به نیروهای اشغالگر خبرداد.

خبرنگار المیادین دقایقی پیش گزارش داد که جنگنده‌های ارتش متجاوز صهیونیستی ۴ نوبت در ربع ساعت گذشته تا اکنون به ضاحیه جنوبی بیروت حمله کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان بار دیگر شهرک خیام را چندین نوبت بمباران کرد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که اسرائیل در ساعت گذشته حداقل در شش نوبت ضاحیه جنوبی بیروت را بمباران کرده است.

در همین راستا، خبرنگار الجزیره در بیروت تصریح کرد که تاکنون ارتش اسرائیل ۸ بار ضاحیه جنوبی را بمباران کرده و طی آن، ۴ ساختمان مسکونی با خاک یکسان شده است.

کد خبر 6242389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha