۹ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۲۴

امام جمعه بوکان:

وحدت امت اسلامی باید در برابر جنایت‌ های اسراییل نمایان شود

وحدت امت اسلامی باید در برابر جنایت‌ های اسراییل نمایان شود

ارومیه - امام جمعه بوکان گفت: باید وحدت امت اسلامی بیش‌ازپیش در برابر جنایت‌های رژیم غاصب اسراییل نمایان شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، امام‌جمعه بوکان ضمن محکوم‌کردن جنایات صهیونیست‌ها در غزه و جنوب لبنان، با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن کریم بنی‌اسرائیل از مهم‌ترین دشمنان دین اسلام در طول تاریخ بوده هستند و خواهند بود، افزود: متأسفانه امروزه و در سکوت مجامع به‌اصطلاح حقوق بشر مردم بی‌گناه غزه و جنوب بیروت توسط خون‌خوارترین انسان‌ها و با حمایت دولت‌های غربی دارند سلاخی می‌شوند.

ماموستا ملأ عباس احمدی عنوان کرد: روزبه‌روز و در سکوت دولت‌های جهانی شاهد گسترش جنایات رژیم صهیونیستی هستیم که این امر نشان‌دهنده مرگ تمام نهادهای به‌اصطلاح حقوق بشری است.

وی اظهار کرد: جای بسی تأسف است که بعضی از دولت مردان امت اسلامی نیز به این سکوت و چشم‌پوشی از این جنایت‌های همه‌روزه است، ادامه داد: رژیم صهیونیستی نشان داده است که به هیچ یک از قوانین انسانی و بین‌المللی پایبند نیست و به‌راحتی در حال کشتار زنان و کودکان بی‌گناه در غزه و لبنان هستند.

امام‌جمعه بوکان عنوان کرد: طی یک سال گذشته بیش از ۴۵ هزار انسان بی‌گناه در غزه و هم اکنون در لبنان توسط رژیم صهیونیستی و با چراغ‌سبز آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سکوت مطلق کشورهای مرتجع منطقه شهید شدند و متأسفانه هنوز شاهد ادامه‌دار بودن این جنایت‌ها هستیم.

ماموستا احمدی اضافه کرد: اکنون باید وحدت امت اسلامی بیش‌ازپیش در برابر این جنایت‌ها نمایان شود که اگر این مهم اتفاق نیفتد قطعاً شاهد ادامه‌دار بودن این جنایت‌ها به‌صورت گسترده‌تر در غزه و لبنان خواهیم بود.

وی افزود: اکنون زمان آن رسیده که امت‌های اسلامی مجامع جهانی و بین‌المللی را وادار به واکنش علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی کنند و این مهم باید به یک مطالبه عمومی در تمام جهان اسلام تبدیل شود.

ماموستا احمدی اضافه کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان جنایات جنگی است که از سوی یک دیوانه صورت می‌گیرد؛ زیرا کشتار زنان و کودکان بی‌گناه هیچ‌گونه توجیهی ندارد.

کد خبر 6242354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha