۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۸:۵۲

استاندار خراسان شمالی:

بخش خصوصی در تكمیل طرح های نیمه تمام فعال‌تر شود

بخش خصوصی در تكمیل طرح های نیمه تمام فعال‌تر شود

بجنورد - استاندار خراسان شمالی گفت: در راستای پیشرفت و توسعه خراسان شمالی باید بخش های خصوصی در تكمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام این استان فعال تر شود.

سید علی اكبر پرویزی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت طرح های نیمه تمام استان افزود: وجود بیش از دو هزار و ۸۰۰ پروژه نیمه تمام در استان، میراثی است که از دولت گذشته به جا مانده و مشكلات زیادی را برای دولت کنونی و مردم بوجود آورده است.

وی اظهار داشت: در دولت یازدهم تلاش شده است تا با جذب سرمایه گذاران به منظور مشاركت بیشتر در جهت اجرای پروژه نیمه تمام، اقدامات موثری صورت پذیرد.

پرویزی افزود: در این راستا استانداری خراسان شمالی به منظور اتمام پروژه های نیمه تمام از سرمایه گذران این بخش حمایت می كند.

وی با بیان اینکه دولت به تنهایی از عهده اتمام و تكمیل طرح های نیمه تمام بر نمی آید، تصریح کرد: امیدواریم با ارائه تسهیلات لازم از سوی دولت، بخش خصوصی در اتمام این پروژه ها با دولت مشاركت بیشتری داشته باشد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی همچنین گفت: پرهیز از اقدامات اجرایی و تصدی گری از سیاست های دولت یازدهم است و نگاه دولت تدبیر و امید واگذاری اختیارات به بخش خصوصی است.

پرویزی تصریح کرد: همكاری دولت و بخش خصوصی توسعه كشور و استان را به همراه خواهد داشت.

استاندار خراسان شمالی افزود: این امر ثابت شده است که هر زمان دولت به تنهایی وارد عمل شده مشكلات بیشتری نیز در بخش‌های مختلف ایجاد شده است.

استاندار خراسان شمالی همچنین تاكید كرد: باید فضای امن برای جذب و ورود بیشتر سرمایه گذاران به استان فراهم شود.

پرویزی شروع هر پروژه جدیدی در استان را منوط به تکمیل پروژه های نیمه تمام باقی مانده از دولت های نهم و دهم در این استان دانست و اظهار امیدواری کرد که با افزایش بودجه ۹۵ این استان و برنامه ریزی و مدیریت صحیح، تکمیل طرح های نیمه تمام با سرعت بیشتری انجام شود.

کد خبر 2915797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha