۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۴۹

پرویزی:

نحوه دریافت هزینه مکالمات تلفن برای مردم شفاف سازی شود

نحوه دریافت هزینه مکالمات تلفن برای مردم شفاف سازی شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: استاندارخراسان شمالی بر شفاف سازی نحوه محاسبه هزینه مکالمات تلفن تاکید کرد و گفت: اعتماد سازی در خصوص نحوه دریافت هزینه های تلفن به ذهنیت مثبت افراد در جامعه می انجامد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر پرویزی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح 175 پروژه مخابراتی افزود: شرکت مخابرات باید در خصوص نحوه دریافت هزینه مکالمات تلفن از مردم، اعتماد سازی و شفاف سازی کند.

وی اظهار داشت: متاسفانه به دلیل عدم اطلاع شماری از افراد جامعه از نحوه محاسبه و دریافت هزینه مکالمات و عدم اطلاع رسانی صحیح، این زمینه فراهم شده تا ذهنیت برخی افراد نسبت به نحوه دریافت هزینه ها منفی شود.

پرویزی همچنین ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند کارکنان شرکت مخابرات، از اقدامات شرکت مخابرات در راستای کیفیت سازی طرح های مخابراتی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از هفته دولت و با حضور استاندار خراسان شمالی، مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی و جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان، 175 طرح مخابراتی شامل،  32 طرح موبایل، 15 طرح کابل و فیبر نوری،20 طرح دیتا و 108 طرح سویچ و انتقال با اعتباری بالغ بر 14میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 

کد خبر 2357185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha