۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۳۶

الله وردی:

7 پروژه بهزيستي خراسان شمالي در هفته دولت به بهره برداري مي رسد

7 پروژه بهزيستي خراسان شمالي در هفته دولت به بهره برداري مي رسد

بجنورد - خبرگزاری مهر: مديركل بهزيستي خراسان شمالي از بهره برداري هفت پروژه اين اداره كل در هفته دولت خبر داد.

رضا اله وردي در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: اداره كل بهزيستي استان نيز همانند ساير دستگاه هاي اجرايي استان به مناسبت هفته دولت و به منظور ارائه خدمات بيشتربه مددجويان طرح هاي آماده بهره برداری خود را افتتاح خواهد کرد.

وي افتتاح 60 واحد مسكن مددجويان تحت پوشش بهزيستي استان را از جمله پروژه هايي عنوان كرد و گفت: پروژه هاي مسكن مددجويان این نهاد در شهرستان هاي بجنورد، شيروان، اسفراين، فاروج، مانه و سملقان و گرمه به بهره برداری می رسد.

الله وردی، افتتاح كمپ ترك اعتياد در دو شهرستان اسفراين و راز و جرگلان را از ديگر پروژه هاي اين نهاد در استان اعلام كرد و افزود: همچنين طي اين هفته مركز مشاوره راه سبز در اسفراين جهت خدمت رساني به مددجويان و شهروندان به بهره برداري خواهد رسيد.

مديركل بهزيستي استان افزود: كلنگ زني مركز نگه داري كودكان بي سرپرست و افتتاح پايگاه خدمات اجتماعي شهرستان شيروان از جمله پروژه هاي قابل افتتاح و بهره برداري اين اداره كل در هفته دولت است.

وي افتتاح اورژانس اجتماعي شهرستان جاجرم و افتتاح كارگاه حمايت شده حوزه توانبخشي را نيز از ديگر پروژه هاي اداره كل بهزيستي استان عنوان كرد.
 

کد خبر 2357004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha