۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹

در سال جاری/

ميزان پذيرش در مراكز بهزيستی خراسان شمالی ۱۰ درصد افزايش يافت

ميزان پذيرش در مراكز بهزيستی خراسان شمالی ۱۰ درصد افزايش يافت

بجنورد- مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاكنون ميزان پذيرش مددجو در مراكز بهزيستی این استان ۱۰ درصد افزايش يافته است.

رضا الله وردی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون شمار پذیرش مددجو در حوزه توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی مراكز بهزیستی خراسان شمالی ۴۱۸ مددجو بوده كه این میزان رشد ۱۰ درصدی پذیرش مددجو طی سال جاری را نشان می دهد.

وی تصریح كرد: متاسفانه عدم حمایت بعضی از خانواده ها از معلولین و مددجویان تحت پوشش این سازمان باعث ایجاد آسیب های روحی و روانی برای معلولین می شود.

الله وردی با اشاره به سیاست های کلی سازمان بهزیستی در جهت بهره مندی مددجویان و معلولین از حمایت های بهزیستی در كانون گرم خانواده های خود خانواده های خود افزود: برخی از خانواده ها پس از سپردن مددجویان خود به مراکز پیگیر مسائل آن ها نمی شوند و در مواقعی حتی با ترک کامل ارتباط آنان با خانواده هایشان مواجه می شویم که این مسئله باعث بروز مشکلات روحی و روانی برای مددجویان و در پاره ای مواقع ایجاد هزینه هایی اضافی و مشکلات عدیده دیگری برای بهزیستی می شود.

مدیركل بهزیستی خراسان شمالی با اعلام آمادگی بهزیستی درجهت حمایت ویژه از مراجعین به بهزیستی از خانواده های این افراد خواست تا ارتباط و تعامل بیشتری با بهزیستی و مددجویان خود داشته باشند.

به گفته الله وردی در حال حاضر در مجموع بیش از ۵۳ هزار مددجو تحت پوشش بهزیستی خراسان شمالی هستند.

کد خبر 2491947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha