۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸

همزمان با اختتامیه مدرسه خواندن؛

نشست کتابخوان ویژه مدرسه تابستانی در مشهد برگزار می‌شود

نشست کتابخوان ویژه مدرسه تابستانی در مشهد برگزار می‌شود

یکی از نشست های کتابخوان ویژه «مدرسه تابستانی خواندن» همزمان با اختتامیه اولین دوره این مدرسه در شهر مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره مدرسه تابستانی خواندن، آخرین روزهای خود را در شهر مشهد طی می‌کند و کتابداران برگزیده از همه کتابخانه‌های عمومی کشور در این دوره حضور داشته و مورد آموزش اساتید این حوزه قرار گرفته اند.

مدرسه تابستانی یک قالب آموزشی جهانی است که در ایران کمتر شناخته شده است. در مدارس تابستانی، آموزش‌های تخصصی و عمیق حوزه‌های مختلف در بازه های کوتاه مدت، ارائه می شود. این دوره ها محدود به مباحث نظری نیستند و در کارگاه ها و فضاهای غیررسمی، از ظرفیت اشتراک تجارب و تضارب آرا استفاده می‌شود.

فردا چهارشنبه ۲۵ شهریور، آخرین روز برپایی کلاس ها و کارگاه های آموزشی این دوره است و بعد از ظهر فردا، مراسم اختتامیه این دوره برگزار خواهد شد که بخشی از آن به یکی از نشست های کتابخوان اختصاص دارد. نشست های کتابخوان که چندی از برپایی آن ها توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور می گذرد، برنامه هایی هستند که جمعی از کتابداران یا اهالی کتاب، در آن ها به معرفی کتاب هایی که خوانده اند، می پردازند.

اختتامیه اولین مدرسه تابستانی خواندن، عصر فردا چهارشنبه ۲۵ شهریور با حضور کتابداران برگزیده کشور که برای حضور در این دوره انتخاب شده اند، در مشهد برگزار می شود. بخش اول مراسم اختتامیه به نشست کتابخوان با حضور کتابداران مذکور اختصاص دارد که از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ برگزار می شود. بخش رسمی مراسم اختتامیه نیز از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد.

کد خبر 2916064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha