۲۰ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹

با حضور مختارپور؛

نخستین نشست کتابخوان برای نابینایان برگزار می‌شود

نخستین نشست کتابخوان برای نابینایان برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران از نخستین نشست «کتاب‌خوان» ویژه نابینایان استان تهران با حضور دبیر کل و جمعی از معاونان، مشاوران، مدیران کل نهاد و کتابداران تهرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران گفت: نخستین نشست کتابخوان ویژه نابینایان استان تهران با حضور علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه از ساعت ۱۴ فردا دوشنبه ۲۱ دی با حضور دبیر کل، معاونین، مشاورین، مدیران کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و کتابداران استان تهران، در تالار اجتماعات کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می شود.

نیکنام گفت: سلسله نشست‌های «کتاب‌خوان» به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شود و در آن کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی، اهالی رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی، به معرفی کتاب‌های موردنظر خود می‌پردازند و در جلساتی که در فضایی صمیمی و با محوریت کتاب برگزار می‌شود، افراد شرکت‌کننده تجربیات مطالعاتی خود را برای استفاده سایر علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی به اشتراک می‌گذارند.

کد خبر 3021139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha