۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۰۱

نخستين نشست كتابخوان ويژه هنرمندان برگزار می شود

نخستين نشست كتابخوان ويژه هنرمندان برگزار می شود

نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور با همكاری مؤسسه هنرمندان پيشكسوت، نخستين نشست كتابخوان ويژه هنرمندان را برگزار می‌‎كند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور، نخستين نشست كتابخوان ويژه هنرمندان پيشكسوت توسط نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور و با همكاری مؤسسه هنرمندان پيشكسوت، روز يكشنبه دوم اسفند با حضور هنرمندان پيشكسوت سينما، تئاتر، موسيقی، هنرهای تجسمی و علی جنتی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ايران و رئيس هيات امنای كتابخانه‌های عمومی كشور و عليرضا مختارپور دبيركل نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور برگزار می شود.

سلسله نشست‌های کتابخوان با ابتكار نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور، كار خود را از روز بيست و هفتم خرداد ۱۳۹۴ آغاز كرد. اين نشست‌ها به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شود و در آن کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی، اهالی رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان به کتابخوانی، به معرفی کتاب‌های موردنظر خود می‌پردازند.

 در اين نشست‌ها افراد شرکت‌کننده تجربیات مطالعاتی خود را برای استفاده سایر علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک می‌گذارند.

تاكنون ۹۱۶ نشست كتاب‌خوان در سطوح ملی، استاني، شهرستانی، ويژه (نابينايان، كودكان با نياز خاص، طلاب، دانشگاهی، زندانيان، فعالان مساجد، دانشجويی) و مدرسه‌ای در سراسر كشور برگزار شده است. همچنين دو نشست ويژه اصحاب رسانه و يك نشست نيز با حضور  ۶ تن از اعضای هيأت امنای كتابخانه‌های عمومی بزرگ كشور (مكتب) برگزار شده است.

کد خبر 3557624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha