۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۱۵

مدیرعامل باشگاه ویونا اسپورت قم در گفتگو با مهر:

فدراسیون تنیس مقصر حضور نیافتن ویونا اسپورت قم در لیگ بر‌تر بود

فدراسیون تنیس مقصر حضور نیافتن ویونا اسپورت قم در لیگ بر‌تر بود

قم - مدیرعامل باشگاه ویونا اسپورت قم با انتقاد از عملکرد هیئت تنیس استان قم در زمینه حمایت از باشگاه‌ها گفت: مقصر عدم حضور ویونا اسپورت قم در لیگ بر‌تر، فدراسیون تنیس بود.

مسعود عبدالحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شرایطی مجبور به کناره گیری از لیگ بر‌تر تنیس بانوان شدیم که این موضوع بر خلاف میل باطنی ما بود و بر اثر عمل نکردن فدراسیون تنیس به برنامه سالیانه این فدراسیون رخ داد.

وی افزود: هیچ گونه برنامه قبلی برای انصراف یا عدم حضور در لیگ بر‌تر تنیس وجود نداشت البته باشگاه ویونا اسپورت با توجه به مشکلات موجود در هیئت تنیس در ابتدا قصد داشت در این مسابقات حضور پیدا نکند اما پس از جلسه با اداره کل ورزش و جوانان تصمیم به حضور در این مسابقات گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه ویونا اسپورت قم گفت: علت بی‌میلی اولیه ویونا اسپورت به حضور در لیگ بر‌تر عملکرد ضعیف هیئت تنیس استان قم در زمینه حمایت از باشگاه‌ها و مربیان و بی‌توجهی به نظرات اهالی تنیس در زمینه تصمیم گیری‌ها برای این رشته بود و ما این انتقادات را به معاون اداره کل ورزش و جوانان انتقال دادیم.

عبدالحسینی بیان داشت: باشگاه ویونا اسپورت پس از تصمیم نهایی برای حضور در لیگ بر‌تر نامه‌ای به سازمان لیگ تنیس ارسال کرد و فهرست بازیکنان و مربی خود را برای این مسابقات اعلام کرد اما یکی از بازیکنان ما باید در زمان خاصی در مسابقات بین المللی حاضر می‌شد.

وی عنوان کرد: بر اساس تقویم سالیانه اعلام شده از سوی فدراسیون تنیس برای آغاز لیگ بر‌تر با این تنیسور مذاکره کردیم و پس از نتیجه مثبت مذاکره با این بازیکن نامه اعلام آمادگی خود را به سازمان لیگ تنیس ارسال کردیم اما فدراسیون تنیس در زمانی دیر‌تر از تقویم سالیانه، مسابقات را آغاز کرد.

مدیرعامل باشگاه ویونا اسپورت قم تصریح کرد: این تأخیر سبب شد بازیکن تیم ویونا اسپورت نتواند تیم ما را در لیگ بر‌تر همراهی کند و با توجه به اینکه مهره دیگری برای جانشینی وی در اختیار نداشتیم ناگزیر از حضور در مسابقات انصراف دادیم و مقصر این انصراف، فدراسیون تنیس بود.

عبدالحسینی افزود: این برای نخستین بار نیست که چنین بی‌برنامگی از سوی فدراسیون تنیس دیده می‌شود و شرایط تیم‌ها امسال به گونه‌ای بود که تا چندی پیش صحبت از عدم برگزاری لیگ بر‌تر به دلیل به حد نصاب نرسیدن تیم‌ها وجود داشت.

کد خبر 2916310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha