۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳

رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه در گفتگو با مهر خبرداد:

انتشار فراخوان هفتمین جشنواره منطقه‌ای موسیقی مقاومت در کرمانشاه

انتشار فراخوان هفتمین جشنواره منطقه‌ای موسیقی مقاومت در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس انجمن موسیقی استان کرمانشاه، از انتشار فراخوان هفتمین جشنواره منطقه‌ای موسیقی مقاومت در کرمانشاه خبرداد و گفت: این جشنواره چهارم تا هفتم مهرماه امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود.

ابراهیم احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری هفتمین جشنواره منطقه‌ ای موسیقی مقاومت در کرمانشاه خبرداد.

وی تصریح کرد: این جشنواره همچون سنوات گذشته با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و به همت انجمن موسیقی استان برگزار خواهد شد و هنرمندان عرصه موسیقی از استان‌های غربی در آن حضور دارند.

رئیس انجمن موسیقی استان کرمانشاه، از برگزاری این جشنواره در سه بخش موسیقی سنتی، بومی و محلی و پاپ خبرداد و گفت: هنرمندان شرکت کننده از استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان و لرستان در بخش های مذکور آثار خود را ارائه خواهند کرد.

وی، هدف از برگزاری این جشنواره را گرامیداشت رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عنوان و زمان برگزاری آن را چهارم تا هفتم مهر ماه امسال اعلام کرد.

احمدی، هم‌چنین از اعلام فراخوان این جشنواره خبرداد و تصریح کرد: گروه‌های شرکت کننده در هفتمین جشنواره موسیقی مقاومت باید حداکثردر قالب گروه‌های ۱۰ نفره حضور داشته و آثاری را ارائه دهند که در در مدت زمان حداکثر ۴۵ دقیقه قابل اجرا باشد.

هر گروه می‌تواند حداکثر ۴ اثر ارائه دهد

وی، تاکید کرد: حداکثر ۴ اثر باید از هر گروه ارائه شده و در بین آثار ارائه شده از هنرمندان در جشنواره مذکور، باید حداقل سه اثر با موضوع مقاومت، دفاع مقدس و یا ایران باشد.

رئیس انجمن موسیقی استان کرمانشاه، در خصوص شرایط شرکت در جشنواره مذکور نیز گفت: هنرمندان علاقه مند به شرکت در این جشنواره باید به انجمن موسیقی استان کرمانشاه، واقع در کرمانشاه، مجتمع شهید آوینی، دفتر انجمن موسیقی کرمانشاه، مراجعه و نسبت به تکمیل فرم شرکت اقدام کنند.

وی تاکید کرد: آثار در نظر گرفته شده توسط گروههای هنری برای اجرا در جشنواره، باید در قالب، لوح فشرده صوتی یا تصویری تهیه شده و به انجمن ارائه شود.

یک میلیون تومان ورودی به تمام شرکت کنندگان پرداخت می شود

احمدی، از پرداخت یک میلیون تومان ورودی به تمام گروه‌های شرکت کننده خبرداد و جوایز برترین‌ها را بین یک و نیم تا دو نیم میلیون تومان اعلام کرد.

وی افزود: هم‌چنین جوایز در بخش‌های بخش‌های آهنگسازی، تنظیم، شعر، نوازندگی و خوانندگی از سه تا چهار میلیون تومان متغیر است.

رئیس انجمن موسیقی استان کرمانشاه، شماره تلفن های ۰۸۳- ۳۷۲۷۷۲۶۸  و ۰۹۱۸۳۳۱۱۰۰۳ را برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر اعلام کرد.

کد خبر 2917124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha