۶ مهر ۱۳۹۴، ۸:۵۷

با حضور ۱۲ گروه از استان‌های غربی؛

هفتمین جشنواره منطقه‌ای موسیقی مقاومت در کرمانشاه کلید می‌خورد

هفتمین جشنواره  منطقه‌ای موسیقی مقاومت در کرمانشاه کلید می‌خورد

کرمانشاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از آغاز به کار جشنواره موسیقی منطقه ای مقاومت با اجرای ۱۲ گروه هنری غرب کشور از امروز در کرمانشاه خبر داد.

ابراهیم رحیمی زنگنه در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز هفتمین جشنواره منطقه ای موسیقی مقاومت از امروز ۶ مهر در کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: این جشنواره عصر امروز و با اجرای گروه‌های هنری آغاز خواهد شد و عصر چهارشنبه هشتم مهر ماه نیز با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برترین‌ها به کار خود پایان می دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: قرار بود این جشنواره از چهارم تا ششم مهر ماه برگزار شود که به علت فاجعه انسانی رخ داده در منا و اعلام عزای عمومی به ۶ مهر موکول شد.

رحیمی زنگنه هدف برگزاری این جشنواره را گرامیداشت یاد و خاطره دلیرمردان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

وی از حضور ۱۲ گروه هنری از استان های کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام و کردستان در جشنواره هفتم خبرداد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با یادآوری اینکه هفتمین جشنواره منطقه ای موسیقی مقاومت مراسم افتتاحیه ندارد از آغاز آن با اجرای گروه های هنری راس ساعت ۱۵ امروز و درمحل تالارانتظار شهر کرمانشاه خبرداد.

وی افزود: جشنواره مذکور در سه بخش موسیقی سنتی، محلی و پاپ برگزار می شود و هر گروه ۴ اثر خود را که سه اثر آن حتما باید با موضوعات دفاع مقدس، مقاومت و ایران باشد، ارائه می کند.

رحیمی زنگنه با بیان اینکه به تمام گروه های شرکت کننده یک میلیون تومان به عنوان ورودی پرداخت می شود گفت: جوایز برترین ها نیز در این دوره بین یک و نیم تا دو نیم میلیون تومان است.

وی جوایزبخش‌های آهنگسازی، تنظیم، شعر، نوازندگی و خوانندگی را نیز بیش از مبلغ تعیین شده عنوان کرد و گفت: جوایز این بخش ها نیز از سه تا چهار میلیون تومان متغیر است.

لازم به ذکر است، گروه های شرکت کننده در جشنواره هفتم در قالب گروه های حداکثر ۱۰ نفری حضور دارند و هراثر خود را در حدود ۴۵ دقیقه اجرا خواهند کرد.

کد خبر 2926270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha