۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۹:۱۴

در پی بارش باران؛

سیل در شهرستان های شیروان و اسفراین خسارت به بار آورد

سیل در شهرستان های شیروان و اسفراین خسارت به بار آورد

بجنورد- در پی بارش باران و جاری شدن سیل در شهرستان های اسفراین و شیروان، خساراتی به شماری از روستاهای این دو شهرستان در خراسان شمالی وارد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارشنبه شب در پی بارش باران های رگباری در برخی از مناطق خراسان شمالی، سیل در شماری از روستاهای شهرستان شیروان و اسفراین این استان جاری شد.

در شهرستان اسفراین جاری شدن سیل در روستاهای حسن آباد، بیدواز، شور، اردغان و قلعه سفید از توابع دهستان میلانلو این شهرستان خساراتی را به بار آورد.

جاری شدن سیل سبب آبگرفتگی خودروهای واقع در مسیر رودخانه شد و سیل دو خودروی بدون سرنشین را نیز با خود برده است اما خوشبختانه خسارت جانی به بار نیامده است.

همچنین در شهرستان شیروان نیز بارش باران منجر به جاری شدن سیل در منطقه سیوکانو و روستای اوغاز کهنه از توابع این بخش شد اما با وجود این راه ارتباطی این منطقه کوهستانی همچنان باز بوده و نیروهای ستاد مدیریت بجران شهرستان شیروان در حالت آماده باش قرار دارند.

بارش باران در این شهرستان به برخی از مزارع و باغات خسارت وارد کرده و سیل نیز خساراتی را به برخی از تأسیسات وارد کرده است اما خوشبختانه تاکنون خسارت جانی از بارندگی و سیل شب گذشته در خراسان شمالی گزارش نشده است.

اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز گزارش داده که با وجود بارش باران در مناطق مختلف استان، اکنون تمامی راه های مواصلاتی خراسان شمالی باز بوده و تردد وسایل نقلیه در آنها انجام می شود.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی نیز از تداوم بارش ها تا جمعه ادامه داشته و بارش باران به خصوص در مناطقي از شمال و غرب استان سبب جاري شدن رواناب و احتمال سيلاب می شود.

کد خبر 2917742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha