۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰

استاندار خراسان شمالی:

دولت اعتبارات مناسبی برای تقویت اقتدار نظامی پیش‌بینی كرده است

دولت اعتبارات مناسبی برای تقویت اقتدار نظامی پیش‌بینی كرده است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به حساسیت های موجود، امسال دولت تدبیر و امید در بودجه اعتبارات مناسبی به منظور تقویت اقتدار نظامی كشور پیش بینی كرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی اكبر پرویزی صبح سه شنبه در اولین روز از هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیروی های مسلح  خراسان شمالی، از پیش بینی اعتبارات مناسب از سوی دولت به منظور تقویت اقتدار نظامی کشور خبر داد و افزود: با توجه به اعتبارات پیش بینی شده تلاش می شود تا ساخت تجهیزات نظامی در داخل كشور انجام شود.

وی با بیان اینكه با همراهی ملت، دولت و نیروهای انتظامی و نظامی آینده بهتری برای مردم كشور رقم خواهد خورد، گفت: این در حالی است كه اگر روحیه ایثارگری و جهادگونه در ملت ما حفظ نشود دیگر اقتدار نظامی، اقتصادی، فیزیكی و ... اثرگذار نیست.

پرویزی تصریح كرد: مهم ترین موضوعی كه باید در رأس تمام امور به آن توجه داشت حفظ وحدت و یكپارچگی مردم است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به توافقات هسته ای كشور نیز اظهار داشت: با انجام توفقات مردم تصور نكنند كه همه چیز تمام شده بلكه همواره در تمامی زمینه ها آمادگی های لازم را داشته باشند تا اتفاقات ناگواری متوجه كشور نشود.

وی تاكید كرد: حفظ انسجام در كشور سبب جلوگیری از تغییر احتمالی روش ها از جانب كشورهای مذاكره كننده با ایران می شود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در این مراسم، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: عزت و اقتدار نظام اسلامی به واسطه دفاع مقدس تامین شده است.

سردار سیدحسین مرتضوی گفت: دفاع مقدس مظهر همدلی و همزبانی است كه باید به خوبی برای نسل جوان تبیین و به نسل های آینده منتقل شود.

وی اظهار داشت: همان گونه که امام خمینی(ره) مطرح کرده بودند، اکنون انقلاب اسلامی به اقصی نقاط كشور صادر شده و این روند همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه جوالائمه خراسان شمالی گفت: سنگرهای كلیدی به دست نیروهای اسلامی و انقلابی در حال فتح بوده و امیدواریم با وحدت مسلمانان شاهد امت واحده اسلامی به رهبری ولی عصر(عج) باشیم.

کد خبر 2921690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha