۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۸:۵۱

فرماندار ریگان خبر داد؛

ریزگردها مشکل حل نشده شرق کرمان/ وضعیت ریگان بحرانی است

ریزگردها مشکل حل نشده شرق کرمان/ وضعیت ریگان بحرانی است

کرمان – فرماندار ریگان از وضعیت بحرانی این شهرستان خبر داد و گفت: در صورت ادامه این وضعیت در ریگان شاهد موج مهاجرت از این شهرستان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر ، در چهارمین روز از آغاز پدیده ریزگردها وضعیت مردم ریگان بحرانی تر از قبل شده است به خصوص در بعد ازظهرها بر غلظت ریزگردها افزوده می شود و به دلیل شدت آلاینده ها برتعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی نیز افزوده می شود.

فرماندار ریگان در گفتگو با مهر با اعلام بحرانی بودن وضعیت شهرستان ریگان بیان داشت: بعد از ظهرها بر غلظت ریزگردها در این شهرستان افزوده می شود.

امین باقری تصریح کرد: در چهارمین روز از بروز پدیده ریزگردها این شهرستان در حالت خفه کننده قرار دارد و مشکلات تنفسی زیادی برای شهروندان ریگانی به وجود آمده است.

وی افزود: تا کنون بیش از ۱۰۰نفر طی چهار روز به دلیل مشکلات تنفسی راهی مراکز بهداشتی درمانی شده اند که در صورت تداوم این وضعیت بر تعداد مراجعه کنندگان افزوده خواهد شد.

فرماندار ریگان خاطر نشان کرد: خشکسالیهای چند سال اخیر و تداوم آن در این شهرستان باعث بروز این پدیده در این شهرستان کویری شده است.

باقری با اشاره به اینکه تمامی دستگاهای اجرایی شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند اظهار داشت: مراکز اورژانس های شهرستان نیز در حالت آماده باش قرار دارند.

وی اضافه کرد: بیشترین غلظت ریزگردها در بعد ازظهر ها وشب می باشد که اهالی ریگان را خانه نشین کرده است.

فرماندار ریگان گفت: تاکنون هیچ اقدامی در رابطه با مهار ریزگردها در این شهرستان صورت نگرفته است و در صورت مهار نشدن ریزگردها مشکلات مهاجرت را برای شهروندان ریگانی به وجود خواهد آورد.

باقری خواستار راه اندازی ایستگاه پایش ریزگردها در این شهرستان شد.

کد خبر 2922331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha