۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵

در حادثه منا؛

پنج زائر خراسان شمالی مفقود شده اند + اسامی

پنج زائر خراسان شمالی مفقود شده اند + اسامی

بجنورد- در حادثه منا افزون بر ۱۰ کشته از بین زائران خراسان شمالی، پنج زائر دیگر نیز مفقود شده و هنوز اطلاعی از آنها در دست نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، در حادثه پنج شنبه هفته گذشته منا که منجر به کشته و زخمی شدن چند هزار نفر از زائران بیت الله الحرام از کشورهای مختلف شد، ۱۰ زائر اهل خراسان شمالی نیز کشته شدند و افزون بر این پنج نفر نیز تاکنون مفقود بوده و اطلاعی از آنها در دست نیست.

بعد از گذشت بیش از ۳۰ ساعت از وقوع فاجعه صحرای منا و کشته و مصدوم شدن جمع زیادی از زائران بیت الله الحرام به ویژه زائران ایرانی، اسامی ۳۶۶ زائر مفقود شده این حادثه اعلام شده است.

بر اساس این گزارش از این افراد اطلاع دقیقی در دست نیست و تیم های امدادی بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت و دیگر مراکز در حال پیگیری موضوع از طریق مراجعه به بیمارستان ها، مراکز امدادی و ... هستند و به محض کسب اطلاعات جدید به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

اسامی مفقودین استان خراسان شمالی که تمامی آنان از اعضای کاروان ۴۰۰۱۱ بوده اند به شرح زیر است: حسین کرابی فرزند غلامحسین از اسفراین، محمد باقری فرزند محمد ابراهیم از اسفراین، سلمان اسدی فرزند اسداله از شوقان، حسن رحیمی فرزند غلامعلی از مانه و سملقان و حسین قلی زاده فرزند جعفرقلی از مانه و سملقان.

کد خبر 2924675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha