۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲

ترجمه رمان جدید هارپر لی به چاپ دوم رسید

ترجمه رمان جدید هارپر لی به چاپ دوم رسید

رمان «برو دیده‌‌بانی بگمار» اثر جدید هارپر لی، نویسنده رمان مشهور «کشتن مرغ مقلد» با ترجمه محمد عباس آبادی توسط انتشارات افراز به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات افراز، رمان «برو دیدبانی بگمار» که ترجمه محمد عباس آبادی از آن طی روزهای اخیر منتشر و راهی بازار نشر شده بود، توسط انتشارات افراز به چاپ دوم رسید. به علاوه نسخه الکترونیک (ای‌بوک) این کتاب نیز به‌صورت هم‌زمان در سایت طاقچه قرار گرفته است.

«برو دیده‌‌بانی بگمار» که مضمونی ضدنژادپرستانه دارد، داستانی است از زبان یک دختر جوان، با همان شخصیت‌‌های «کشتن مرغ مقلد» که ماجراهای ۲۰ سال بعد از اتفاقات کشتن مرغ مقلد را روایت می‌‌کند.

در این رمان جین لوییز دوران نوجوانی‌‌اش را به‌‌خاطر می‌‌آورد که چطور پدرش از یک سیاهپوست در برابر یک اتهام بی‌‌اساس دفاع کرد و او را نجات داد، و به این ترتیب برای او به نماد مبارزه با نژادپرستی تبدیل شد. اما اکنون، بعد از ۲۰ سال، پس از مشاهده‌‌ رفتارهای پدر و اطرافیانش، دچار سرخوردگی می‌‌شود و تصوری که از پدرش در ذهن خود ساخته بود فرو می‌‌ریزد و ...

چاپ دوم این کتاب با ۲۸۰ صفحه، شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و قیمت ۱۷۵ هزار ریال منتشر شده است. نسخه الکترونیک این کتاب هم با قیمت ۵۰ هزار ریالدر نشانی اینترنتی http://bit.ly/۱Lg۲bKj عرضه می شود.

کد خبر 2926368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha