۷ مهر ۱۳۹۴، ۹:۴۲

در دو سال گذشته؛

۳۰ میلیارد ریال ضمانت برای واحدهای صنعتی خراسان شمالی صادر شد

۳۰ میلیارد ریال ضمانت برای واحدهای صنعتی خراسان شمالی صادر شد

بجنورد- مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی خراسان شمالی از صدور بیش از ۳۰ میلیارد ریال ضمانت نامه برای واحدهای صنعتی استان جهت اخذ تسهیلات خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی یوسفی صبح سه شنبه در بازدید از واحدهای صنعتی خراسان شمالی، گفت: صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع كوچك در راستای حمایت از سرمایه گذران در جهت احداث و توسعه واحدهای صنعتی، بازسازی و نوسازی تجهیزات و ... خدمات ارائه می دهد.

وی صدور ضمانت نامه برای واحدهای صنعتی به منظور اخذ تسهیلات را یكی از اهداف راه اندازی صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع كوچك عنوان كرد و افزود: صدور ضمانت نامه برای صنایع كوچك برتر در قبال اخذ سفته، چك و ... از سوی این صندوق صورت می گیرد.

یوسفی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع كوچك با بانك های عامل اظهار داشت: در صورت تایید طرح های توجیهی از سوی بانك عامل اگر متقاضی دریافت تسهیلات با كسری وثیقه مواجه شود صندوق ضمانت با صدور ضمانت نامه از متقاضی حمایت می كند.

وی گفت: از این جهت طی دو سال فعالیت دولت تدبیر و امید بیش از ۳۰ میلیارد ریال ضمانت نامه برای واحدهای صنعتی استان جهت اخذ تسهیلات صادر شده است.

مدیرعامل شركت شهرك های صنعتی خراسان شمالی افزود: سرمایه گذاران واحدهای صنعتی در استان در صورت نیاز به دریافت تسهیلات و برخورداری از مزایای صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع كوچك می توانند به شركت شهرك های صنعتی استان مراجعه كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی دارای ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی بوده و اکنون ۳۷۷ واحد صنعتی كوچك با اشتغالزایی پنج هزار نفر در این استان فعالیت می کنند.

کد خبر 2927287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha