۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۴:۰۹

صدای شهیدان در «ایستاده در غبار» شنیده می‌شود/ ادامه فیلمبرداری

صدای شهیدان در «ایستاده در غبار» شنیده می‌شود/ ادامه فیلمبرداری

فیلمبرداری «ایستاده در غبار» با موضوع زندگی جاویدالاثر احمد متوسلیان به کارگردانی محمد حسین مهدویان در شهرک سینمایی دفاع مقدس در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» نخستین فیلم سینمایی محمدحسین مهدیان با موضوع زندگی جاوید الاثر احمد متوسلیان است که اواخر شهریورماه در شهرک سینمایی دفاع مقدس کلید خورد و پس گذشت ۲ هفته فیلمبرداری این فیلم سینمایی با مدیریت هادی بهروز ادامه دارد.

در این فیلم از صدای بسیاری از شهیدان که از زمان جنگ به جا مانده است، استفاده خواهد شد.

هادی حجازی فر به عنوان بازیگر اصلی فیلم «ایستاده در غبار» نقش جاویدالاثر احمد متوسلیان را بازی می کند و امیرحسین هاشمی، فرهاد فداکار و عماد محمدی از دیگر بازیگران اصلی این پروژه سینمایی هستند.

حبیب اله والی نژاد تهیه کننده «ایستاده در غبار» است. فیلمنامه این فیلم سینمایی توسط محمدحسین مهدویان نوشته شده و این فیلم دومین همکاری مشترک محمدحسین مهدویان و حبیب اله والی نژاد بعد از سریال «آخرین روزهای زمستان» است.

فیلم «ایستاده در غبار» محصول سازمان هنری و رسانه ای «اوج» است و سجاد پهلوان‌زاده تدوین، محمدرضا شجاعی مدیر هنری، بهزاد جعفری طراح صحنه و لباس، حبیب خزایی فر موسیقی، طراحی صدا مهرشاد ملکوتی، شهران خلج طراح گریم، ایمان کرمیان مدیر جلوه های ویژه، سحاب زری باف عکاس از عوامل اصلی این پروژه سینمایی هستند.

 

کد خبر 2930623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha