رژیم صهیونیستی بخش قدیمی قدس را برای نخستین بار بست

رژیم صهیونیستی بخش قدیمی قدس را برای نخستین بار بست

رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود در قدس برای نخستین بار بخش قدیمی این شهر را به روی فلسطینی ها بست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المصری الیوم، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی امروز برای نخستین بار مانع از ورود شهروندان فلسطینی به بخش قدیمی قدس شرقی شدند. این اقدام در پی هلاکت دو صهیونیست در عملیات شهادت طلبانه فلسطینی ها صورت می گیرد.

به دنبال این عملیات، «نتانیاهو» فلسطینیان را به عملیات نظامی گسترده تهدید کرد.

پلیس رژیم صهیونیستی در خصوص منع ورود فلسطینیان به بخش قدیمی قدس مدعی شد که این اقدام استثناء است و شامل بسیاری از شهروندان فلسطینی غیر مقیم در بخش قدیمی قدس می شود و تا دو روز آینده تنها به صهیونیست ها و افراد مقیم در بخش قدیمی قدس، گردشگران و دانش آموزان و صاحبان مغازه ها اجازه ورود به این منطقه داده خواهد شد.

العربیه نیز گزارش داد که رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات ضد فلسطینی خود در کرانه باختری از ورود شهروندان فلسطینی زیر ۵۰ سال به مسجدالاقصی جلوگیری کرد.

تدابیر اتخاذ شده از سوی رژیم صهیونیستی در حالی صورت می گیرد که کرانه باختری رنگ و بوی انتفاضه به خود گرفته است. «محمود الزهار» یکی از رهبران جنبش حماس شب گذشته از شهروندان فلسطینی ساکن کرانه باختری خواست که برای دفاع از مسجدالاقصی سلاح به دست بگیرند.

لازم به ذکر است منابع اسرائیلی آمار کشته شدگان عملیات شهادت طلبانه دیروز را ۴ نفر اعلام کردند در حالیکه منابع عربی اعلام کرده بودند در این حمله دو صهیونیست به هلاکت رسیده و دو نفر نیز زخمی شده اند.

کد خبر 2931344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha