حمایت گروه «عصائب أهل الحق» عراق از دخالت نظامی روسیه در سوریه

حمایت گروه «عصائب أهل الحق» عراق از دخالت نظامی روسیه در سوریه

گروه مردمی «عصائب أهل الحق» عراق با صدور بیانیه ای ضمن حمایت کامل از دخالت نظامی روسیه در سوریه، تصریح کرد: حملات ارتش روسیه به مواضع داعش در سوریه نتایج ملموسی داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، گروه مردمی «عصائب أهل الحق» عراق امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای با اشاره به حملات ارتش روسیه به مواضع داعش در سوریه، تصریح کرد: ما از این حملات به شدت حمایت می کنیم.

در بیانیه این گروه مردمی آمده است: حملات جنگنده های روسی به مواضع داعش تاکنون نتایج ملموسی داشته است و تروریست های داعش ضربات مهلکی را تاکنون متحمل شده اند.

این گروه مردمی همچنین در بیانیه خود آورده است: در حالی که آمریکا هیچ دستاوردی را در مبارزه علیه داعش در سوریه و عراق محقق نکرده است، روسیه ضربات مهلکی را بر پیکره داعش در سوریه وارد آورده است.

گفتنی است، جنگنده های روسیه امروز در ادامه حملات خود به مواضع گروه های تروریستی در سوریه ۶ حمله هوایی در حومه ادلب انجام دادند.

در این حملات مواضع تروریست ها بمباران شد و ۳۰ خودروی متعلق به آنها منهدم شد. وزارت دفاع روسیه نیز در این رابطه اعلام کرد که جنگنده های روسی طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ حمله هوایی به ۹ پایگاه داعش انجام داده اند.

در یکی از این حملات پایگاه تروریست ها در جسر الشغور منهدم شد. مواضع داعش در «المحسه»، «تل الضبع» و «الغلیظه» در منطقه القلمون در شرق سوریه از دیگر مناطقی بود که در معرض حملات هوایی روسیه قرار گرفت.

کد خبر 2932890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha